اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برخی از پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی مازندران در دولت گذشته افتتاح شدند

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این اداره کل به پروژه‌های نیمه کاره باز می‌گردد که در گذشته افتتاح شده و امروز قابل بهره‌برداری نیست، گفت: در دولت گذشته بسیاری از پروژه‌های ورزشی نیمه کاره افتتاح شد که در این بین می‌توان به سالن ۶ هزار نفری ساری اشاره کرد که هم اکنون برای تکمیل نهایی آن ۴۵ میلیارد دیگر نیاز است.

برخی از پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی مازندران در دولت گذشته افتتاح شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اسماعیل پهلوان صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران ورزشی این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های گسترده حوزه ورزش همگانی، اظهار کرد: هیأت اندیشه ورز اداره کل ورزش و جوانان مازندران به تازگی راه‌اندازی شده و نشست‌های آن با نخبگان حوزه ورزش فعال در خارج از این اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته مازندران حدود ۳ درصد جمعیت مازندران را تشکیل می‌دهند که این آمار نگران کننده است، افزود: ورزشکاران سازمان یافته ۱۷۰ هزار نفر هستند که بیمه ورزشی بوده و به صورت حرفه‌ای در رشته‌های مختلف فعالیت ورزشی دارند.

پهلوان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک مجمع هیأت پزشکی ورزشی مازندران و انتخابات رئیس هیأت را برگزار می‌کنیم تا تغییر نگرش جدی در این حوزه را شاهد باشیم، تصریح کرد: با حفظ سمت معاون ورزش همگانی اداره ورزش و جوانان مازندران به عنوان سرپرست هیأت پزشکی ورزشی استان منصوب شدم تا اوضاع نابسامان این هیأت با برنامه ریزی مدون و منسجم به ساماندهی برسد.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: عدم نظارت، عدم پایش هیأت های تحت پوشش و کم بودن افراد دارای بیمه ورزشی و ورزشکاران سازمان یافته منجر به تصمیمات جدید شده است.

وی با اعلام اینکه باید در ورزش همگانی به دنبال گسترش ورزش در بین همه اقشار مردم باشیم، خاطرنشان کرد: سهم حوزه همگانی با برنامه ریزی برای همه افراد جامعه به تعالی می‌رسد.

پهلوان با اشاره به برنامه‌های راهبردی و اجرای سیاست‌های برنامه عملیاتی، بیان کرد: آمایش سرزمینی در ادارات کل ورزش مازندران اجرا نمی شود و ظرفیت های استان در شهرستان‌های مختلف دیده نمی شود هرچند براساس رقابت شاهد برخی اتفاقات در حوزه ورزش هستیم.

وی یادآور شد: بخش زیادی از اعتبارات و بودجه ورزش مازندران سهم استادیوم‌های ورزشی، فوتبال و دیگر مسائل شده است در حالی که بسیاری از اماکن ورزشی بدون استفاده بوده و نمی‌توان مدیریت درستی برای آنها تعریف کرد.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بخش دیگری از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان به پروژه‌های نیمه کاره باز می‌گردد که در گذشته افتتاح شده و امروز قابل بهره‌برداری نیست، خاطرنشان کرد: در دولت گذشته بسیاری از پروژه‌های ورزشی نیمه کاره افتتاح شد که در این بین می‌توان به سالن ۶ هزار نفری ساری اشاره کرد که هم اکنون برای تکمیل نهایی آن ۴۵ میلیارد دیگر نیاز است.

پهلوان گفت: افتتاح فاز یک استادیوم شهید چمران آمل هم از دیگر پروژه‌ها است که برای تکمیل فازهای بعدی آن با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی و اعتباری بدون شک به زمان زیادی نیاز داریم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول