اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اشتغال 1000 نفر در واحدهای کارگاهی شهرکهای صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر در واحدهای کارگاهی احداث شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، زمینه اشتغال بیش از هزار نفر فراهم شده است.

اشتغال 1000 نفر در واحدهای کارگاهی شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش خبرگراری فارس از قزوین، رضا صفاری در جلسه آغاز واگذاری بخشی از اراضی شهرک های صنعتی لیا و خرمدشت به صورت مجتمع کارگاهی به متقاضیان سرمایه گذاری اظهار کرد: ساماندهی واحدهای تولیدی کوچک و احداث واحد‌های کارگاهی و تجاری در رونق صنایع کوچک نقش مهمی دارد و این امر بستر را برای سرمایه گذارانی که توان سرمایه گذاری کلان در بخش تولید و صنعت ندارند، فراهم می کند تا با سرمایه اندک، به تولید و ایجاد اشتغال بپردازند.

وی افزود: تاکنون 111 واحد کارگاهی در متراژهای 300، 500، 700 متر مربعی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان احداث و به متقاضیان سرمایه گذاری واگذاری شده که زمینه اشتغال یک هزار و 55 نفر را ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر 7 واحد کارگاهی با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی کاسپین2( آبیک) احداث شده که به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد. همچنین ده واحد کارگاهی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی لیا با پیشرفت فیزیکی سی درصدی در حالا راه اندازی است که تا سال آینده به متقاضیان واگذار می شود.

صفاری با اشاره به  استقبال زیاد متقاضیان از واحدهای کارگاهی خاطرنشان کرد: طراحی بیش از 20 واحد کارگاهی در شهرک های صنعتی لیا و خرمدشت به اتمام رسیده و تا پایان سال با برگزاری فراخوان مزایده عمومی به سرمایه گذاران واگذار می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزویپ در پایان گفت: این شرکت از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران استفاده کرده و در مسیر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید، به تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری و همچنین رفع موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران اقدام و تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول