اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

وحشی گری صهیونیست ها نمی تواند زمان را برای آن ها به قبل از عملیات طوفان الاقصی بازگرداند

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی، صهیونیست ها ناکارآمدی و انهدام بخش بزرگی از ماشین جنگی و اطلاعاتی‌ خود را با ذلت هر چه تمام به نظاره نشسته اند.

وحشی گری صهیونیست ها نمی تواند زمان را برای آن ها به قبل از عملیات طوفان الاقصی بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، حجت الاسلام علی معبودی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از پاسداران سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان که در حسینیه سپاه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انسان پیوسته در مسیر سعادت است که بعضی‌ها این مسیر را اشتباه انتخاب می‌کنند و سعادت را در مال و ثروت زیاد، بعضی دوری از دنیا و بعضی‌ها علم اندوزی را مسیر صحیح سعادت می‌دانند.

وی با اشاره به کلمه مرصاد گفت: مرصاد در دو کمینگاه خلاصه می‌شود. کمینگاه اول رعایت حدود الهی و کمینگاه دوم رعایت حقوق مردم در جامعه دینی است و بر این اساس نیز باید حقوق افراد رعایت شود. همچنین کمینگاه سوم مربوط به خود انسان است. وجود انسان امانتی است که نباید عمر خود را بیهوده صرف کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه دوران جوانی بهترین دوره انسان‌ها است، تصریح کرد: انعطاف پذیری، قابل تغییر بودن، حق پذیری و خاضع بودن از ویژگی‌های این دوران است و جوانی مانند نهالی است که تازه کاشته شده و اگر در مواردی شخص خطا کرد می‌تواند به سرعت برگردد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: اتاق فکر اسرائیل در جریان عملیات مقاومت از هم پاشید و نظامیان آن ها دچار سردرگمی شده اند. به همین دلیل آمریکایی ها وارد شدند و در حال حاضر اتاق فکر و جنگ اسرائیل را مدیریت می کنند.

وی اضاف کرد: با این وجود سردمداران اسرائیلی هنوز در شوک این رسوایی امنیتی- نظامی به سر می‌برند و دیگر هرگز نمی توانند بی‌آبرویی و اعتبار از دست‌رفته خود در عملیات «طوفان الاقصی» را جبران یا حتی اندکی از آن را ترمیم کنند. آن ها حتی اگر دیوانه‌وار به نوار غزه حمله و این باریکه را با خاک یکسان کنند یا همانطور که بنیامین نتانیاهو وعده داده غزه را نابود کنند، باز هم فلسطین و جبهه مقاومت پیروز این میدان خواهند بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه رزمندگان مقاومت با طراحی عملیات طوفان الاقصی در یک قدمی فتح قرار گرفتند، افزود: مردمی که روزی مشت‌های گره کرده، تنها سلاح آنان در برابر متجاوزان و غاصبان صهیونیست بود، حالا با انجام عملیات بزرگ و پیچیده «طوفان الاقصی» به جهانیان اعلام داشتند که رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: در این عملیات متحیرکننده که شاید محصول ماه‌ها و حتی یک سال طراحی خاموش بوده است، بیش از ۵ هزار موشک به سمت اهداف رژیم صهیونیستی شلیک شد. رزمندگان گردان‌های القسام، فرمانده لشکر ویژه‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در حال خواب به اسارت گرفتند و بیش از ده ها صهیونیست نیز با وضعی ذلت‌بار اسیر شدند و صدها غاصب کشته شدند.

وی تصریح کرد: امواج این عملیات، هزاران صهیونیست را برای خروج از سرزمین‌های اشغالی به فرودگاه کشاند. عملیات طوفان الاقصی درست در زمانی صورت گرفت که صهیونیست‌ها بیش‌ترین تعدی و مزاحمت را برای فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی صورت می‌دادند و در تجاوز به حریم هوایی سوریه گستاخی می کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکید کرد: صهیونیست ها با عملیات طوفان الاقصی ناکارآمدی و انهدام بخش بزرگی از ماشین جنگی و اطلاعاتی‌ خود را با ذلت هر چه تمام به نظاره نشستند. همچنین این واقعه بزرگ به جهان فهماند که بر خلاف همه تحلیل‌ها و ادعاها، چهارمین ارتش بزرگ دنیا تنها یک افسانه صهیونی بود. دنیا فهمید سازمان جاسوسی موساد به حدی ناتوان است که قادر نیست تحولات یک باریکه جغرافیایی به نام نوار غزه را رصد کند و این موضوع سبب شد رژیم صهیونیستی از یک گروه فلسطینی با نام حماس، چنین ضربات مرگباری دریافت کرد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: تونل های زیر زمینی که نیروهای مقاومت حفر کرده اند و تا دل سرزمین‌های اشغالی امتداد دارد به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده و خواب راحت را از آنها گرفته است.

وی یاد آورشد: اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ فلسطینی‌ها، پاسخی به جنایات دشمن غاصب بود که سالها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش پیدا کرده بود. دشمن خبیث و ظالم حالا که سیلی را خورده، سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته و از حامیان خود کمک طلب می کند. اما مجاهدان فلسطینی با عزمی راسخ توانستند خود را از محاصره‌ غزه بیرون بیاورند و دست به عملیاتی بزنند که برای اشغالگران بسیار گران تمام شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: سپاه و بسیجی‌های فعال حق جانبداری از کاندیدای خاصی را ندارند و همه وظیفه داریم در مسیر پرشور کردن انتخابات و افزایش مشارکت مردم گام برداریم و تلاش کنیم. برقراری سلامت انتخابات و تامین امنیت آن از اهداف مهم ماست و هر فردی در انتخابات موفق شود برای ما قابل احترام خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول