اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در مراکز استانها کجا برگزار می‌شود؟

ایرانیان سراسر کشور امروز به شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم به خیابان‌ها آمدند. جزئیات برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در مراکز استانها را در این گزارش بخوانید.

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در مراکز استانها کجا برگزار می‌شود؟

به گزارش سردبیری استان‌های خبرگزاری فارس: راهپیمایی «محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین»، به‌مناسبت پیروزی عزت آفرین جبهه مقاومت، همصدا با مسلمانان و آزادیخواهان جهان امروز جمعه ۲۱ مهرماه، در سراسر کشور از مسیرهای اعلامی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور آغاز شد.

عملیات پیچیدۀ ترکیبی و غرور انگیز طوفان الاقصی شکست مفتضحانـه برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسه پیروزی مقاومت اسلامی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد. اکنون که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد خورده و حیثیت نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند، با همان خوی وحشی، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه، درصدد است آبروی از دست رفته خود را ترمیم کند.

از این رو ایرانیان در سراسر کشور همگام با دیگر آزادیخواهان جهان، امروز جمعه ۲۱ مهرماه، در راهپیمایی هماهنگ به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت قدم به خیابان‌ها گذاشته‌اند و همچنین جنایات رژیم کودک‌کش را محکوم کردند. جزئیات برگزاری این راهپیمایی در مراکز استانها را در این گزارش بخوانید:

* تهران

این راهپیمایی در تهران، از  ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز از 2 مسیر، میدان فردوسی و خیابان آزادی ـ  تقاطع نواب به سمت دانشگاه تهران، آغاز شد.

تهرانی‌‌ها در حالی که با افتخار برای همرزمی با آزادمردان فلسطینی و پنجه در پنجه شدن با غده سرطانی رژیم غاصب اعلام آمادگی کردند ثابت کردند که از نسل همان شیرمردانی هستند که خواب و خوراک بر دشمنان حرام می‌کنند.

*بوشهر

بر اساس برنامه اعلام شده در بوشهر مرکز استان راهپیمایی حمایت از مقاومت ملت فلسطین ساعت ۱۳ بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی آغاز می‌شود و تا میدان قدس ادامه دارد.

*یزد 

در استان یزد راهپیمایی ضد صهیونسیتی در شهرستان یزد، اردکان، میبد، اشکذر، مهریز، بافق، بهاباد، زارچ، خاتم، مروست، ابرکوه، تفت و همچنین در روستاهای استان بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.

*مرکزی 

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین، همگام و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی، در شهر اراک از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس از ساعت ۱۰ صبح این شهر آغاز شده است.

*گیلان

راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۱ مهرماه در سراسر استان گیلان و در شهر رشت از میدان مصلی به سوی میدان فرهنگ برگزار می‌شود.

*اردبیل

این راهپیمایی در اردبیل راس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۲۱ مهر ماه از میدان شریعتی به طرف میدان مصلی برگزار خواهد شد و در شهرستان‌‌ها نیز راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

*اصفهان

در اصفهان، راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی امام خمینی(ره) به سمت چهارراه فرایبورگ برگزار خواهد شد. راهپیمایی در تمام شهرستان‌های استان اصفهان نیز برگزار خواهد شد.

*ایلام

در ایلام، این مراسم همگام و هم‌صدا با سراسرکشور روز جمعه ٢۱ مهرماه ١۴٠٢  بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در سطح استان برگزار خواهد شد. راهپیمایی در مرکز استان از محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا چهارراه مادر شهر ایلام برگزار می شود. 

*خراسان جنوبی  

راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» و محکومیت اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل در این استان، بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

راهپیمایی در مرکز استان از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) به سمت میدان نماز  برگزار می‌شود.

*خراسان رضوی

در خراسان رضوی، راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از قیام و پیروزی های مردم فلسطین علاوه بر مشهد در سایر شهرهای استان برگزار خواهد شد و مردم انقلابی خراسان رضوی پس از اقامه نماز جمعه در اجتماع ضدصهیونیستی شرکت خواهند کرد.

*خوزستان

مردم استان خوزستان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین پس از برگزاری نمازجمعه راهپیمایی می‌کنند و راهپیمایی مردم این استان از مصلاهای نمازجمعه آغاز می‌شود.

*فارس

در استان فارس، این راهپیمایی 21 مهرماه پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در محل اقامه نماز جمعه شیراز به سمت چهارراه پیروزی برگزار می‌شود‌.

*قزوین

در قزوین، این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از  مسیر میدان میدان میر عماد - خیابان آزادی (سیزه میدان)ـ  به سمت مسجد النبی(ص) قزوین برگزار خواهد شد.

*قم

راهپیمایی مردم قم امروز بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه برگزار می‌شود. مسیر راهپیمایی در قم، میعادگاه نماز جمعه، مصلی قدس بطرف چهارراه شهدا اعلام شده است.

*کرمان

در شهر کرمان، راهپیمایی مردم بصیر و ولایی این شهر از مصلی تا میدان بسیج برگزار خواهد شد.

*همدان

مسیر این راهپیمایی در همدان از میدان امام (ره) آغاز می‌شود و حرکت به سمت حسینیه امام است و جمعیت حاضران به سیل نمازگزاران نماز جمعه ۲۱ مهر ماه می‌پیوندند.

*آذربایجان شرقی

در تبریز «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین»، جمعه ۲۱ مهرماه، بعد از اقامه نماز از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت در تبریز برگزار می‌شود.

*آذربایجان غربی

در ارومیه، راهپیمایی بعد از نماز جمعه، از مصلی امام خمینی (ره) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان برگزار می‌شود.

*مازندران

در مرکز استان مازندران، شهر ساری، راهپیمایی بعد از نماز جمعه، از مصلی امام خمینی (ره) به سمت میدان ساعت برگزار خواهد شد.

*کرمانشاه

در استان کرمانشاه، مردم استان بعد از نماز جمعه، از مسجد جامع تا میدان آزادی در راهپیمایی پیروزی جبهه مقاومت و محکومیت رژیم غاصی صهیونیسم شرکت خواهند کرد.

*هرمزگان بندرعباس

راهپیمای در مرکز استان هرمزگان، شهر بندرعباس، بعد از نماز جمعه، از مسجد جامع تا میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

*لرستان 

در استان لرستان شهر خرم آباد، مردم نمازگزار پس از اقامه نماز جمعه، از مصلی الغدیر به‌طرف چهار راه بیمارستان برای دفاع از مردم مظلوم غزه راهپیمایی خواهند کرد.

*کردستان

در استان کردستان، مردم مرکز استان، شهر سنندج، بعد از نماز جمعه، از مسجد جامع به سوی میدان انقلاب در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

*زنجان

در شهر زنجان، راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا میدان دارالقران برگزار می‌شود.

*کهگیلویه و بویر احمد

در غرب کشور، مردم شهر یاسوج، از ساعت ۱۱ صبح، از میدان هفت تیر به سمت مصلی راهپیمایی را آغاز کرده اند.

*سمنان

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی بعد از نماز جمعه در مصلای نماز جمعه سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

*گلستان

در شهرستان گرگان، مردم پس از اقامه نماز جمعه از مصلی به سمت چهارراه شهدا (امام زاده عبدالله علیه السلام) راهپیمایی می‌کنند.

*چهارمحال و بختیاری

در شهرکرد، مردم نمازگزار بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه از مصلی امام خمین (ره) تا چهار راه بوعلی راهپیمایی خواهند کرد.

*البرز 

در استان البرز در شهر کرج، راهپیمایی بعد از نماز جمعه، از مصلی امام (ره) به سمت امامزاده حسن (ع) برگزار خواهد شد.

*سیستان و بلوچستان

در زاهدان این راهپیمایی امروز بعد از اقامه نمازجمعه از مصلای قدس تا خیابان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول