اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در خوزستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: به عنوان بسیج سازندگی اعلام آمادگی می‌کنیم هر کجا که استانداری خوزستان جهت ارتقا و محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای با ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام کند، ما در کنارشان هستیم.

اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در نشست صمیمی با مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، گروه‌های جهادی و قرارگاه های جهادی بسیج سازندگی خوزستان اظهار کرد: هر کجا هر فعالیت و اقدامی می‌خواهد صورت بگیرد قطعاً رد پای جهادگران به صورت مستقیم و مستمر نقش آفرین در آنجا دیده می‌شود به دنبال این موضوع هستیم که جبهه جهادی جهانی خدمت رسانی برخاسته از اراده‌های پولادین جهادگران و همین نسلی که مقام معظم رهبری فرمودند نسل سرنوشت ساز هستند  در نبرد تمدنی بزرگ بین جبهه حق و  استکبار نقش آفرین هستند.

وی افزود: خوزستان هشت سال در مقابل یک رژیم تا بن دندان مسلح که توسط ۶۰ کشور حمایت می‌شد ایستادگی کرد از کیان و ناموس، وطن، مقاومت و دفاع کرد شایسته بهتر از این‌ها است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: استان خوزستان منابع طبیعی  زیرزمینی و رو زمینی و نیروی انسانی زیادی دارد. حق نیست که در  فقر و محرومیت باشد بیشتر از این و بهتر از این باید به مردم خوزستان رسیدگی کرد اگر  کوتاهی صورت گرفته باید جبران شود.

وی ادامه داد: بخشی از موضوعات  در محرومیت زدایی مثل تامین آب شرب و آبخیز شدنی است، اما بیش از این و بیشتر باید سرمایه‌گذاری کلان انجام شود و به اقتصاد منطقه رسیدگی شود.

زهرایی تصریح کرد: به عنوان بسیج سازندگی اعلام آمادگی می‌کنیم هر کجا که استانداری خوزستان جهت ارتقا و محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای با ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام کند، ما در کنارشان هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول