اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بخشی از محرومیت منطقه احمدفداله با تلاش نظام اسلامی برطرف شد

امام جمعه اهواز گفت:احمدفداله، منطقه‌ای است که با تلاش دستگاه‌های دولتی، سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی به همت نظام مقدس اسلامی، بخشی از محرومیت آن برطرف شده است.

بخشی از محرومیت منطقه احمدفداله با تلاش نظام اسلامی برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول ،حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز، روز گذشته در آیین یادبود شهید خدمت اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و مسوول گروه جهادی منتظران خورشید در منطقه محروم احمدفداله برگزار شد اظهار کرد: محرومیت زدایی و زدودن چهره محرومیت رویکرد مستمر نظام اسلامی است.

وی تأکید کرد:احمدفداله، منطقه‌ای است که با تلاش دستگاه‌های دولتی، سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی به همت نظام مقدس اسلامی، بخشی از محرومیت آن برطرف شده است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: احمدفداله، ظرفیت‌های بکر در زمینه دامداری و کشاورزی دارد و باید با بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها و استمرار تلاش‌ها، به دنبال کامل کردن فرایند زدودن محرومیت در این منطقه باشیم.

حجت الاسلام موسوی فرد، با گرامیداشت یاد شهید خدمت اسماعیل احمدی، تأکید کرد: این شهید با حضور در منطقه محروم احمدفداله، نقش مهمی در معرفی این منطقه به سطح کشور و برجسته کردن ظرفیت‌های برای محرومیت زدایی از آن داشت.

وی افزود که شهید احمدی همواره در خدمت و حمایت از نیازهای کشور بوده و در هر گوشه‌ای از ایران، با بخشیدن خدمات جهادگرانه، حضور می‌یافت.

شهید اسماعیل احمدی، مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش، همراه نیروهای جهادی، خدماتی بسیاری به مردم مناطق محروم ارائه کرده بود. وی در تاریخ چهارم اسفند ماه، در حادثه سانحه فرود بالگرد وزیر ورزش در سفر به شهرستان بافت استان کرمان، در حین خدمت به شهادت رسید. او از سال‌های گذشته با حضور در روستاهای محروم و کمتر برخوردار، نیروهای جهادی را هدایت کرده و به مردم کمک‌های مختلفی ارائه می‌داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول