اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری مانور پناه‌گیری امن در خراسان‌جنوبی

مانور پناه‌گیری امن و تخلیه اضطراری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی و همه شعب آن به صورت همزمان برگزار شد.

برگزاری مانور پناه‌گیری امن در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز مانور پناه‌گیری امن و تخلیه اضطراری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی و همه شعب به صورت همزمان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد. 

در این مانور، نحوه پناهگیری و خروج صحیح به شرکت کنندگان آموزش داده شد و هدف از اجرای این مانور، بالا بردن سطح آمادگی و آشنایی با حوادث در شرایط بحرانی و رویارویی با مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی بوده است. 

محمدعلی کاوسی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: برگزاری این گونه مانورها همواره باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف عوامل عملیاتی هلال احمر و مواجهه هموطنان با مخاطرات احتمالی مشخص شود.

وی ادامه داد: ضرورت به دست آوردن آمادگی لازم در راستای پاسخگویی و واکنش سریع در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله یکی از برنامه های مهم و ضروری اجرای این مانور است.

این مقام مسوول تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش های همگانی، عمومی و تخصصی از اهم برنامه های جمعیت هلال احمر استان و شعب تابعه در شهرستان ها است که با جدیت خاصی در حال انجام و برگزاری است. 


پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول