اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

۱۲۰ واحد مسکن ملی در بروجرد واگذار می‌شود

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: ۱۲۰ واحد از پروژه ۲۴۵ واحدی نهضت ملی مسکن متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به زودی در بروجرد به متقاضیان واگذار می‌شود.

۱۲۰ واحد مسکن ملی در بروجرد واگذار می‌شود

احمد پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: پروژه ۲۴۵ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بروجرد در مجموع ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: برای پروژه ۳ هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون یک هزار و ۶۰۰ پروانه صادر شده و ۵۱۲ فنداسیون اجرا گردید، ۴۸ سقف و ۴۸ اسکلت نیز اجرا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: پروژه ۳ هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن در بروجرد با قرارداد ۱۸ ماهه تحویل متقاضیان خواهد شد.

پارسا افزود: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و ۳۵ واحد متعلق به بهزیستی و ۷۴۰ واحد متعلق به کمیته امداد است که سهم آورده مددجویان را کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌کند.

وی بیان داشت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۹۰ میلیون تومان در چهار مرحله پرداخت می‌کنند و ۵۵۰ میلیون تومان نیز وام دارند تا واحدها ساخته و تحویل شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول