اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: طی تماس شهروندان در ساعت ١۶:٣٠ امروز پنجشنبه مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی، بلافاصله اکیپ های اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام شدند.

انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در بروجرد

نادر موسیوند امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: حادثه در یک منزل مسکونی واقع در خیابان اشرفی اصفهانی جنب پارک کوثر به علت نشت گاز شهری در یک منزل مسکونی رخ داده بود.

وی اظهار داشت: با عنایت به اینکه انفجار گاز شهری با ایجاد حریق و موج انفجار شدید رخ می‌دهد باعث تخریب و آتش‌سوزی می‌شود که متاسفانه بر اثر آن ۲ نفر از ساکنان منزل مسکونی دچار سوختگی شدید شدند که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی گفت: از شهروندان تقاضامندیم با توجه به شروع فصل پاییز و سرد شدن تدریجی هوا و استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز، جهت حفظ جان خود و دیگران نکات ایمنی را رعایت کنند.

موسیوند افزود: بازدید دوره‌ای اتصالات وسایل گاز سوز، دودکش‌ها، سیستم‌های گرمایشی برقی از ضروریات است و رعایت نکات ایمنی ضامن سلامت خانواده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول