گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ میز دانشجو در چندین قسمت قبل به سوالات متداول شما در رابطه با ارائه بورس تحصیلی، مدارک برای انصراف از دانشگاه و انتقالی و میهمانی دانشجویان داخل پرداخته است، در این قسمت نیز به سوالات متداول شما در رابطه با رسیدگی به موارد خاص دانشجویان داخل میپردازد.
سوال: امکان ثبت درخواست جدید و پیام خطا میدهد؟
پاسخ: امکان ثبت همزمان دو درخواست نیست و باید درخواست اول به نتیجه نهایی برسد و رای صادر شود تا سامانه اجازه ثبت درخواست دیگری را بدهد از دانشگاه برای به نتیجه رسیدن درخواست پیشین پیگیری کنید.
سوال: گزینه فیش واریزی در فرایند کمیته موارد خاص چیست؟
پاسخ : فیش واریزی اجباری (ستارهدار) نیست مگر اینکه خود دانشگاه درخواست پرداخت مبلغ بدهد شماره حساب اعلام کند. (با دانشگاه دراین باره تماس بگیرد.).
سوال: آیا ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص هزینه دارد؟
پاسخ: برای ثبت درخواست در ابتدا پرداخت هیچ هزینهای نیاز نیست در مراحل بعدی اگر درخواست به شورای استانی یا شورای مرکزی ارسال شود، پرداختها به صورت سیستم فقط از طریق درگاه بانک و لینک داخل سامانه سجاد انجام میشود.
سوال: برای ویرایش درخواست خود چگونه اقدام کنم؟
پاسخ: برای ویرایش درخواست باید از طریق دانشگاه اقدام کنید.
سوال: مدت زیادی است که درخواست خود را ثبت کردم ولی همچنان در حال بررسی است؟
پاسخ: در منوی کارتابل و در بخش توضیحات درخواست مربوطه، گردش کار و روند رسیدگی به درخواست توضیح داده شده است. اگر به درخواست شما رسیدگی نشده است بعد از دانشگاه پیگیری کنید.
سوال: شرط ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص چیست؟
پاسخ: دقت کنید در منوی ویرایش پروفایل بخش مقاطع تحصیلی باید یک مقطع دانشگاهی با وضعیت به جز دانش آموخته داشته باشید. دانشجوی وزارت بهداشت یا دانشگاه آزاد نیز نباشد همچنین دانشجویان پیام نور، علمی کاربردی و فرهنگیان نیز فعلا از طریق خود دانشگاه باید برای کمسیون اقدام کنید.
سوال: چگونه میتوان درخواست کمیته موارد خاص را ثبت کنیم؟
پاسخ: لطفاً ابتدا ثبت نام خود را تا مرحله آخر تکمیل کنید، سپس از منوی خدمات بخش اداره کل دانشجویان داخل درخواست کمیسیون مواد خاص را ثبت کند.
پایان پیام/