اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امام جمعه پاوه: انتظار ما از رسانه‌ها صداقت و حمایت از محرومین است

امام جمعه شهرستان پاوه در خصوص انتظارش از رسانه‌های حال حاضر گفت:‌ آنچه ما از رسانه‌ها انتظار داریم صداقت است و به‌موقع خبر فرستادن هست و حمایت از محرومین و مظلومین جامعه هست.

امام جمعه پاوه: انتظار ما از رسانه‌ها صداقت و حمایت از محرومین است

ملاقادر قادری در دیدار اختصاصی هیئت تحریریه خبرگزاری فارس در کرمانشاه، نقش رسانه را در اتفاقات اخیر جهان، بالأخص در اتفاقات اخیر در فلسطین مهم دانست و اظهار کرد: عرب‌ها یک مطلب معروفی دارند که می‌گویند «هرکسی که قدرت بر روی رسانه‌ها داشته باشد، قدرتش بر روی مردم هم ثابت‌شده است».

وی افزود: امروز رسانه‌ها بر جامعه مسلط هستند. پیام رسانه‌ها، مطلب و حضور رسانه‌ها، هم بیداری است، هم آگاهی است و هم نشان‌دهنده قدرت و تسلط آن‌ها هست.
 


امام جمعه شهرستان پاوه در خصوص انتظارش از رسانه‌ها در حال حاضر عنوان کرد:‌ آنچه ما از رسانه‌ها انتظار داریم صداقت است و به‌موقع خبر فرستادن هست و حمایت از محرومین و مظلومین جامعه هست.

وی ضمن اشاره به نقش بالای خبرگزاری فارس در تبیین و روشنگری ادامه داد: من تنها خبرگزاری‌ای که با تلفن همراهم نگاه می‌کنم خبرگزاری فارس هست.

ملاقادر قادری ضمن ابراز خرسندی از مجموعه خبرگزاری فارس ابراز داشت: از خداوند توفیق روزافزون برای شما و همکارانتان دارم و توفیق و سعادت و سربلندی و سلامتی برای زحمت‌کشان و خبرنگاران در خبرگزاری فارس را از خداوند خواستارم و ان‌شاءالله خداوند عاقبت همه‌ی ما را ختم به خیر بگرداند و امیدوارم این دعای پیامبر(ص) شامل حال شما بشود که فرمودند: «آخر عمر ما را به خیر بگرداند».
 


ماموستا ملاقادر قادری با حکم امام خمینی(ره)، بیش از 4 دهه هست در سنگر محراب و منبر و جایگاه امام‌جمعه شهرستان پاوه در میان علما اهل تسنن به‌عنوان یک شخصیت برجسته و فرهیخته در مردم اهل تسنن به‌عنوان عالم وحدت‌گرا از مقبولیت بسیار بالایی برخوردار بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول