اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون رییس‌ جمهور: زوال اسرائیل، وعده الهی است

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اینکه حضرت امام خامنه ای می گویند که اسرائیل به زوال می رسد، وعده الهی است زیرا مسیر، تکیه بر خدا و جهاد فی سبیل الله است.

معاون رییس‌ جمهور: زوال اسرائیل، وعده الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در همایش آموزشی کشوری دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در جوار حرم مطهر رضوی اظهار کرد: مبنای کار بنیاد شهید و امور ایثارگران به کارگیری جامعه ایثارگری در نظام تصمیم‌گیری و اجرا است.

وی افزود: جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است و تشکل های وابسته به آن در تصمیم گیری ها و واگذاری خدمات مشارکت دارند، اصرار من نیز آن است که انجام همه امور فرهنگی در بنیاد به تشکل ها واگذار شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: یکی از دلایل شکل گیری معاونت مددکاری و مشارکت های مردمی در بنیاد شهید آن بوده که جامعه ایثارگری خود متولی امور باشند و این جامعه تشکل سازی را بهتر انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در چند بخش نیاز به حضور تشکل های مردمی داریم، افزود: لازم است که یک تفکیک بین استان ها و ستاد در حوزه تشکل های بنیاد شکل گیرد و تشکل ها در سطح واگذاری شعب استانی فعال شوند.

ربیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد باید میز مشورتی تشکیل دهد تا جامعه ایثارگری در موضوعات مختلف ملی و بین المللی اظهار نظر داشته باشند، در این موضوعات اعلام موضع و تبیین کنند.

وی سازماندهی تخصصی تشکل های ایثارگری و فعالیت ها در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر رسالت های بنیاد شهید و از کارهای بر زمین مانده دانست.

قاضی زاده هاشمی به تاریخچه جنگ بین اسرائیل و مردم فلسطین اشاره و بیان کرد: اگر جمع کوچکی در نوار غزه می توانند این گونه اسرائیل را به چالش بکشند، پس کار اسرائیل یکسره خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: حرکتی که امام راحل پرچمدار آن بودند و با مدیریت امام خامنه ای ادامه یافت، بیداری امت های اسلامی بوده است، قبلا هم ملت فلسطین در مقابل روش داعش گونه اسرائیل واکنش نشان داده بود.

وی در مورد بمباران بیمارستان فلسطینی ها در چند شب گذشته خاطر نشان کرد: این اولین باری نبود که اسرائیل به چنین کار وحشیانه ای دست می زند، طی ۵۰ سال گذشته نیز اسرائیلی ها ذره ذره شروع به شهرک سازی کرده و نیروهای شبه نظامی را به قلب فلسطین بردند تا آنان را ترساننده و مکان را ترک کنند.

قاضی زاده هاشمی گفت: در همین فقره اخیر مقاومت همه جانبه مردم غزه است که اسرائیل را در برنامه هایش دچار شکست کرده است، وقتی از بیداری صحبت می کنیم منظور همین کنشگری های مردم فلسطین است.

وی بیان کرد: جریان گروه های مقاومت کار اسرائیل را یکسره می کند، روشی که امام راحل به ما آموختند و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد. فلسطین نیز همین روش را در پی گرفته است. در صحنه بودن مردم با محوریت اسلام و تکیه بر خداست و این ماهیت فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا شهید فردی است که فقط با خدا معامله می کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: اینکه حضرت امام خامنه ای می گویند که اسرائیل به زوال می رسد، وعده الهی است زیرا مسیر، تکیه بر خدا و جهاد فی سبیل الله است. ما نیز همسنگران مجاهدان غزه هستیم و همسنگران خود را تنها نمی گذاریم.

قاضی زاده هاشمی گفت: اتفاقاتی که در این روزها رخ می دهد نشان دهنده ظهور یک عصر جدید و افول سلطه گران است که با بیداری امت های اسلامی شاهد آن خواهیم بود زیرا اسلام مسیر خود را خواهد رفت.

گفتنی است همایش آموزشی کشوری دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر کشور ۲۵ مهرماه در مشهد آغاز شد و امروز به کار خود پایان می دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول