اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم غاصب سکوت نکنند

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: همانطور که در قرآن کریم هم اشاره شده‌است یهودیان و رژیم غاصب صهیونیست بدترین دشمنان اسلام و مسلمانان هستند.

کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم غاصب سکوت نکنند

آخوند عبدالباسط نوریزاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیست اظهارکرد: حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست که یک هولوکاست واقعی در جهان بود، قلب همه مسلمانان جهان را به درد آورد و قساوت قلب رژیم غاصب را به همگان ثابت کرد.

وی با اشاره به شهادت هزاران نفر از کودکان و زنان بیگناه فلسطین تصریح کرد: چنین فاجعه و کشتار دسته‌جمعی در تاریخ جهان کمیاب و نادر است و این نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همه کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی کنار هم جمع شده و خواستار مجازات رژیم غاصب صهیونیست از مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حمایت از حقوق بشر باشند.

وی بیان کرد: مردم خوب اهل سنت گلستان ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع و اعلام حمایت از مردم فلسطین، آمادگی خود را برای دفاع از این مردم مظلوم اعلام می‌کند و هرزمان که رهبر معظم انقلاب دستور جهاد در غزه را دهد، لباس رزم پوشیده و در کنار جبهه مقاومت برای مبارزه حاضر خواهد شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول