اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخوند خوجملی: هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی رخ داد

امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: مردم جهان شب گذشته شاهد هولوکاست واقعی در بیمارستان المعمدانی غزه بودند و تمامی مسلمانان به ویژه مردم اهل سنت گلستان این نسل‌کشی رژیم غاصب را شدیدا محکوم می‌کنند.

آخوند خوجملی: هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی رخ داد

آخوند ابوبکر خوجملی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی بوی از انسانیت و رحم و مروت نبرده و به کودکان و زنان بی‌گناه حمله کرده و این چنین خشم و نفرت خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مردم جهان شب گذشته شاهد هولوکاست واقعی در بیمارستان غزه بوده و این رژیم غاصب به معنای واقعی وحشی‌گری و حیوانیت خود را به نمایش گذاشت.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر خاطرنشان‌کرد: مردم اهل سنت گلستان همانند گذشته در کنار برادران اهل تشیع و دیگر مسلمانان جهان این حمله وحشیانه و نسل‌کشی رژیم غاصب را بشدت محکوم کرده و از سپاه جمهوری اسلامی می‌خواهند مانند گذشته پاسخ قاطعی به این حرکت مذبوحانه رژیم غاصب بدهند.

وی ادامه داد: البته این حملات وحشیانه نشان دهنده این است که عمر رژیم غاصب صهیونیستی تمام شده و بزودی مردم مسلمان جهان شاهد‌نابودی این رژیم خواهند بود.

* کشورهای اسلامی تماشاگر جنایات رژیم غاصب نباشند

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی هم با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه در گفتگو با فارس گفت: متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی، استکبار جهانی و تمام کشورهای اروپایی قانون بین‌المللی و حقوق بشر که خود تدوین و تصویب کردند را عمل نمی‌کنند.

آخوند محمدامین صفری اظهارکرد: در هیچ کجای جهان، حمله به کودکان، زنان و اماکن درمانی و بیمارستان‌ها انسانی نیست و تمامی مردم مسلمان و غیرمسلمان این حرکت را غیرانسانی قلمداد می‌کنند.

وی تصریح کرد: حامیان استکبار جهانی و کشورهای اسلامی بدانند، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با زیرپا گذاشتن قانون حقوق بشر وعدم دفاع و حمایت از مردم مظلوم، نشان دادند که قابل اعتماد نبوده و هیچگاه دلسوز مردم مسلمان نخواهند بود.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی خاطرنشان‌کرد: کشورهای اسلامی دنیا در برابر این جنایت خاموش و تنها تماشاگر این صحنه‌ها نباشند،بلکه با یکدیگر متحد شدند و بر علیه رژیم غاصب صهیونیست قیام کنند.

وی ادامه داد: بقول فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در شرایط کنونی بحث شیعه و سنی مطرح نیست بلکه همه ما مسلمانیم و باید به یکدیگر کمک کنیم.
آخوند صفری گفت: همه کشورهای اسلامی در برابر جنایات آمریکای خونخوار و رژیم غاصب صهیونیست جهاد کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول