اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دفتر تحکیم وحدت: امروز دفاع از مردم غزه دفاع از حریم‌حرم است

دفتر تحکیم وحدت در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تاکید کرد: امروز دفاع از مردم غزه دفاع از حریم‌حرم است، این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل عام و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی است.

دفتر تحکیم وحدت: امروز دفاع از مردم غزه دفاع از حریم‌حرم است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دفتر تحکیم وحدت در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  تاکید کرد: امروز دفاع از مردم غزه دفاع از حریم‌حرم است، این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل عام و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

آنچه این روز ها در حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد فاجعه انسانی است؛ مادران و کودکان به خاک و خون کشیده می‌شوند و شهروندان از خانه و کاشانه خود آواره می گردند. شهروندانی که سالهاست از دیار خود رانده شده و نوید بازگشت به خانه خود را به کودکانشان داده بودند، اینک با آتش گلوله پاسخ اطفالشان را می دهند.

 بمباران بیمارستان المعدانی در غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم بی گناه نهایت وحشی گری و تکمیل کننده جنایات اخیر بوده. این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل عام و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی است.

سردار قآنی!

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت پس از تسلیت به محضر حضرت ولی عصر و رهبر عزیز تر از جانمان؛ اعلام میدارد که نمیتوان چنین جنایاتی را دید اما سکوت کرد و کاری نکرد. راهی جز مقابله مستقیم با رژیم صهیونسیتی و اعزام نیرو به غزه نمانده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول