اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: مسئولیت نسل‌کشی در غزه متوجه حامیان صهیونیست‌هاست

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد که مسئولیت نسل کشی در غزه و کشتار در مردم در بیمارستان این منطقه متوجه آمریکا و انگلیس به عنوان حامیان رژیم صهیونیستی است.

نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: مسئولیت نسل‌کشی در غزه متوجه حامیان صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مسئولیت نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان این منطقه متوجه آمریکا و انگلیس به عنوان حامیان اصلی این رژیم نامشروع است.

متن کامل بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به شرح زیر است:

بیانیه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل 

بسمه تعالی 
 
امروز جهانیان نظاره‌گر نسل‌کشی و جنایت سازمان یافته در فلسطین اشغالی توسط رژیم شیطانی و ضدبشری  صهیونیستی هستند؛ رژیمی که اساس آن با نسل‌کشی و جنایات سازمان یافته، گره خورده و تاسف بار آن که همواره مورد حمایت سازمان های بین المللی و دولت های مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا و انگلیس خبیث بوده است.

افکار عمومی جهانی مسئولیت اصلی نسل‌کشی کنونی از جمله حمله وحشیانه به بیمارستان غزه را متوجه این کشورها و سازمان ها می داند و با مردم فلسطین ابراز همدردی و همراهی دارد.

اما سکوت و انفعال برخی از کشورهای اسلامی دردناک و توجیه ناپذیر است و ملت های مسلمان بایستی با حمایت های سیاسی، رسانه ای و اقتصادی خود، مردم فلسطین را تا ریشه کن ساختن این غده سرطانی، یاری و پشتیبانی نمایند.

امروز قرائن و نشانه های نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بیش از همیشه آشکار شده است و نبرد کنونی از حلقه های نهایی زنجیره پیروزی است.

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در کنار دانشگاهیان و ملت انقلابی ایران همچون گذشته با تمام توان به حمایت از حقوق مشروع مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهد و همه آزادی خواهان جهان را به این حمایت و همدردی با آنان فرا می خواند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول