اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تأکید رئیس دانشگاه آزاد بر ارائه خدمات مناسب به دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: دستور شخص محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است که خدمات مناسب به دانشجویان ارائه شود تا آنها بتوانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای ثبت‌نام‌شان را انجام دهند.

تأکید رئیس دانشگاه آزاد بر ارائه خدمات مناسب به دانشجویان

 سید عظیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره ثبت‌نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد گفت: سایت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب باز است و مشکلی برای ثبت‌نام دانشجویان وجود ندارد. 

وی افزود: ممکن است در بعضی از ساعات به دلیل سرعت اینترنت گاهاً قطع و وصلی وجود داشته باشد، اما سایت دانشگاه با مشکل خاصی مواجه نیست و دانشجویان می‌توانند به راحتی وارد سایت دانشگاه شده و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ادامه گفت: دانشجویانی که براساس سوابق تحصیلی برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه می‌کنند در زمان تعیین شده‌ای که وزارت علوم و سازمان مرکزی در نظر گرفته است، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستور شخص محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است که خدمات مناسب به دانشجویان ارائه شود تا آنها بتوانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای ثبت‌نام انجام دهند. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول