اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

جزئیات برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین در انرژی و مواد در واحد تهران جنوب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با بیان اینکه یکی از وظایف و مأموریت‌های این دانشگاه انرژی و مواد است، گفت: برای برگزاری کنفرانس دومین کنفرانس فناوری‌های نوین انرژی و مواد مقالات مختلفی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دریافت کرده‌ایم که داوری‌ شده‌اند.

جزئیات برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین در انرژی و مواد در واحد تهران جنوب

سیدعظیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین در انرژی و مواد گفت: سال ۱۳۹۸ یک کنفرانس ملی انرژی و مواد برگزار کردیم و هم اکنون در حال برگزاری دومین کنفرانس فناوری‌های نوین انرژی و مواد را در سالن همایش‌های شرکت نفت هستیم. 

وی افزود: یکی از وظایف و مأموریت‌های دانشگاه آزاد تهران جنوب انرژی و مواد است و برای برگزاری این کنفرانس ملی مقالات مختلفی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دریافت کرده‌ایم که داوری‌ شده‌اند.

* حل مسائل کشور در دستور کار دانشگاه آزاد 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب خاطرنشان کرد: محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد تهران تأکید دارند دانشگاه‌ها باید حل مساله باشند و به نحوی عمل کنند که بتوانیم موارد و مشکلاتی که در صنعت وجود دارد را حل کنیم؛ لذا این همایش و کنفرانس پیرو منویات وی است تا بتوانیم مشکلاتی که درباره انرژی و مواد هست را حل کنیم. 

حسینی در ادامه اضافه کرد: امروز هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت و محمد جوادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این همایش حضور داشتند و جلساتی با پارک‌های فناوری وزارت نفت برگزار شد.  

وی گفت: با توجه به موضوعیت انرژی و مواد به دنبال این هستیم در اقتصاد جهانی و کشور بتوانیم راهکارهایی در صرفه‌جویی یا روش‌های نوینی که بتوانیم از انرژی‌های و استفاده کنیم پیدا کنیم. 

* دانشگاه آزاد تهران جنوب قطب فنی و مهندسی دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد تهران جنوب قطب فنی و مهندسی دانشگاه آزاد است و به تعبیری شریف دانشگاه آزاد محسوب می‌شود، در این همایش شاهد حضور اساتید مختلف دانشگاهی و اساتید دانشگاه آزاد هستیم؛ همچنین دبیرخانه‌ای به صورت دائم تأسیس کرده‌ایم تا بتوانیم هرساله شاهد برگزاری چنین همایشی باشیم. 

حسینی در پایان یادآور شد: با هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت مذاکراتی داشته‌ایم تا تفاهم‌نامه‌ای در راستای حل مشکلات صنعت منعقد کنیم؛ همچنین در این همایش شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حضور پررنگی داشتند تا بتوانیم گامی اساسی برای بهبود وضعیت انرژی مواد داشته باشیم و استفاده از موادهای نو مانند نانو در قسمت‌های مختلف صنعت استفاده شود و بتوانیم بهره کافی و لازم را از این کنفرانس ببریم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول