اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صرفه جویی 200 هزار دلاری با طراحی و تولید «جک بکهولودر» در تراکتورسازی

مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با طراحی و تولید «جک بکهولودر» در تراکتورسازی از خروج 200 هزار دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

صرفه جویی 200 هزار دلاری با طراحی و تولید «جک بکهولودر» در تراکتورسازی

مصطفی وحیدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: یکی از گلوگاه‌های تولیدی بکهولودر در شرکت خدمات صنعتی گروه تراکتورسازی ایران جک‌های هیدرولیکی بکهولودر محسوب می‌شد که خوشبختانه با درایت و مدیریت در مجموعه خدمات صنعتی این مشکل حل و تراکتورسازی نیز به جمع تولیدکنندگان این نوع جک پیوست.

وی افزود: با احتساب صرفاً نیاز داخل مجموعه تراکتورسازی با برنامه ۵۰۰ دستگاه در سال و به ازا هر دستگاه ۴۰۰ دلار از این نوع جکها، سالانه از خروج نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار ارز  از کشور به دلیل داخلی و بومی سازی این جکها جلوگیری خواهد شد.

 

وحیدزاده با اشاره به اینکه این نوع جکها از مبادی داخلی و خارج از کشور تامین می شد اظهار داشت: در عین داخلی سازی این نوع جکها، باید به منحصر و شخصی سازی شدن این قطعات فقط برای محصولات تحت لیسانس تراکتورسازی و مشتریان آن نیز تاکید کرد.

وی همچنین از طراحی دستگاه تست جک‌های بکهولودر در خدمات صنعتی خبر داد و گفت: این دستگاه در واقع به جهت مباحث کنترل کیفی و مهمتر از همه اصل مشتری مداری از اهمیت بالایی برای تراکتورسازی برخوردار است چرا که جک‌های تولید شده را به جهت کیفی ارزیابی و برای ارائه به مشتری و مصرف کننده تایید می کند.

این فعال حوزه صنعت کشور با شمردن مزیتهای این دستگاه تست یکی از مهمترین مزایای آن را کاهش بیش از ۹۰ درصدی گارانتی عنوان و تصریح کرد: با ارزیابی هایی که بر روی جکهای تولیدی و به کمک این دستگاه تست صورت خواهد گرفت مطمنئا اشکالات و خطاها رفع شده و محصولی با کیفیت و با کمترین خطا تحویل مشتری خواهد شد که بحث رضایت مشتری حاصل شده از این طریق با هیچ هزینه و مزیتی قابل مقایسه و معاوضه نیست.

 

وی به مجهز شدن بکهولودرهای تولیدی تراکتورسازی به شیرهای ۸ اسپول عقب و سه اسپول جلو اشاره و گفت: بکهولودرهای موجود فقط قابلیت نصب پاکت جلو در قسمت لودر و پاکت عقب در قسمت بیل عقب را دارند که با توجه به نیاز روزافزون مشتری برای استفاده از سایر ادوات و همچنین نیاز بازارهای صادراتی، تصمیم به تغییر طرح سیستم هیدرولیک دستگاه برای استفاده از سایر ادوات گرفته شد و با تغییرات انجام  شده در حال حاضر امکان نصب ادواتی نظیرچکش هیدرولیکی، چنگال‌های برداشت، پاکت‌های آواربردار، جاروهای صنعتی، پاکتهای چند منظوره، برف روبها و ... نیز بر روی بکهوهای تولیدی در تراکتورسازی بوجود آمد.

وحیدزاده از دیگر اقداماتی که در حوزه محصول بکهولودر در مجموعه تحت مدیریتش انجام شده، بروزرسانی و مشتری پسند کردن این محصول براساس خواسته مشتری عنوان و اضافه کرد: موتور توربوشارژ، استفاده از کابین با راحتی بالا و مشتری پسند با استفاده از شیشه ها و چراغها و صندلی مجهز به کمربند ایمنی دارای تاییدیه استاندارد اروپایی، استفاده از کاپوتاژ با جنس فلزی که مقاوم به آسیبهای محیطی بوده و قابلیت تعمیرپذیری قسمت موتور دستگاه (با توجه به باز و بست آسان کاپوتاژ) از دیگر تغییرات ارگونومیکی انجام شده در محصولات بکهو است.

به گفته وحیدزاده این فرآیند و اقدامات در زمان کمتر از یکسال مدیریت یوسف دادگر در خدمات صنعتی و به منظور ارتقاء کیفیت محصولات و مشتری مداری اتفاق افتاده که امیدواریم با حضور ایشان در موتورسازان تراکتورسازی شاهد ادامه این روند و تحولات درمجموعه موتورسازان نیز باشیم.

 

انتهای پیام/ ۶۰۰۱۴
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول