اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در 95 روستای چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در 95 روستای استان با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال تا پایان سال خبر داد.

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در 95 روستای چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در ۹۵ روستای چهارمحال و بختیاری با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال خبر داد و گفت: این اقدام با هدف رفاه عمومی و تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم مناطق روستایی انجام می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جابجایی و تعویض پایه‌های برق، تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار، اصلاح اتصالات سست و ایجاد زیرساخت جهت برق‌رسانی به متقاضیان جدید روستایی از جمله اقدامات اجرایی این پروژه است.

وی افزود: این طرح هم‌اکنون در ۹۵ روستای استان از جمله روستاهای امام‌قیس، شیخ‌شبان، باغ‌بهزاد، مرادان، دستگرد، سرتشنیز، سلم، صالح‌کوتاه، مورز، خویه، گزستان، سرمازه، گندمکار، آلیکوه، سورک، پیربلوط، هرچگان، خیرآباد، چله‌گاه و ... در حال اجراست.

 فرهزاد، هدف از اجرای این طرح را کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ احتمالی  بهبود مبلمان شهری و ... بیان کرد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول