اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق‌رسانی شهرستان فلارد سرمایه‌گذاری شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: 100 میلیاد تومان اعتبار در راستای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی شهرستان فلارد سرمایه‌گذاری شد.

100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق‌رسانی شهرستان فلارد سرمایه‌گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ، مجید فرهزاد در جلسه معارفه مدیر امور برق شهرستان جدید فلارد گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق شهرستان فلارد هزینه شده که از مهمترین طرح‌های اجرایی این شهرستان می‌توان به احداث و توسعه پست ۱۳۲ کیلوولت منطقه فلارد با احداث ۱۲ فیدر برق‌رسانی، جداسازی خطوط برق‌رسانی حوزه خانگی از کشاورزی، بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی روستایی و بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر اشاره کرد.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت رده ولتاژی ۱۳۲ کیلوولت در شهرستان فلارد، تصریح کرد: این ظرفیت بزرگ انرژی شرایط را برای استقرار صنایع سنگین و نیمه‌سنگین و توسعه کشاورزی فراهم کرده و این شرکت آمادگی لازم برای واگذاری انشعاب برق به هرگونه واحد صنعتی وکشاورزی در این منطقه را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با ایجاد امور برق شهرستان جدید فلارد به‌عنوان امور مجزا ومستقل، اعتبارات ویژه‌ای در حوزه برق‌رسانی این شهرستان اختصاص خواهد یافت و توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی و روشنایی معابر سرعت بیشتری خواهد گرفت.

پایان پیام/ ۶۷۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول