اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه با۲۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اتخاذ ۲۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه، خبر داد.

توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه با۲۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در بیست و پنجمین سفر شهرستانی شورای اداری استان اصفهان که به شهرستان ورزنه رقم خورد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیران کل این معاونت با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کردند.

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، اظهارداشت: در این جلسه اهم مشکلات شهری و روستایی در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی شهرستان ورزنه مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مصوبه در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به جزییات مصوبات حوزه عمرانی شهرستان ورزنه، بیان کرد: مرمت و بازسازی قلعه قورتان که از قلعه‌های ثبت ملی کشور است در این مصوبات لحاظ شد و مورد تأکید قرار گرفت.

زینلیان عنوان کرد: ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان نیز مطرح و مقرر شد حداکثر تا پایان سال ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان ورزنه انجام شود.

وی متذکر شد: اراضی مختلفی که برای احداث پمپ بنزین، کشتارگاه و ... شهرستان نیاز است بررسی و مقرر شد الحاق اراضی برای ساخت و توسعه مجموعه‌های مورد نیاز شهرستان صورت پذیرد.

زینلیان گفت: در خصوص تأمین زمین در راستای ساخت و تأمین مسکن جوانان نیز مصوبات بسیار خوبی داشتیم و مقرر شد تا دهه فجر سال جاری مسائل الحاق اراضی برای ساخت مسکن روستایی در شهرستان ورزنه محقق شود.

وی ادامه داد: همچنین در مورد پوشش مخابراتی شهرستان نیز مصوبات قابل توجهی اتخاذ شد تا سراسر شهرستان از پوشش مخابرات بهره‌مند شوند.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول