اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

با تحقق وعده رئیس جمهور، بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ورزنه پس از 10 سال به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ورزنه گفت: در سفر آقای رئیسی رئیس جمهور به استان اصفهان مبلغ ۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت و این بیمارستان پس از یک دهه وقفه تکمیل شد.

با تحقق وعده رئیس جمهور، بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ورزنه پس از 10 سال به بهره‌برداری می‌رسد

 سعید رحیمی، فرماندار شهرستان ورزنه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ورزنه پس از ۱۰ سال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در سفر آقای رئیسی رئیس جمهور به استان اصفهان مبلغ ۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت و این بیمارستان پس از یک دهه وقفه تکمیل شد، قرار است این بیمارستان در هفته دولت به بهره‌برداری برسد و مراسم افتتاح رسمی آن هم در آینده نزدیک با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

رحیمی افزود: شهرستان ورزنه، شهرستان تازه تاسیس است و امکانات مطلوب در این شهرستان وجود ندارد، در دو سالی که در خدمت مردم شهید پرور ورزنه بوده ایم با ۲۳ میلیارد تومان هزینه جاده‌های ورزنه اصلاح، روکش و بهسازی، میدان سهران که نقطه حادثه خیز بود اصلاح و ۵ کیلومتر از جاده ورزنه به سمت هرند روکش آسفالت شد.

فرماندار ورزنه خاطرنشان کرد: با حضور معاون استاندار و خانواده های محترم شهدا و اقشار مردم دفتر شورای اسلامی شهر ورزنه، بلوار شهید سلیمانی، بلوار شهرداری و طرح ساخت استخر و لوله‌گذاری در مزارع روستاهای شهرستان و دو طرح گلخانه‌ای به مساحت ۹ هزار متر و ۵ طرح آبرسانی افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول