اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

2 سامانه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی رونمایی شد

افتتاح شبکه امن و اختصاصی و رونمایی از سامانه نظارت تصویری هوشمند مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

2 سامانه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آیین گرامیداشت سی‌ودومین سال تأسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا منادی سفیدان عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران، محمدمهدی زاهدی نماینده مجلس شورای اسلامی و سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در سالن سوره برگزار شد. 

در این مراسم شبکه امن و اختصاصی و رونمایی از سامانه نظارت تصویری هوشمند مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز با حضور وزیر علوم،  تحقیقات و فناوری رونمایی شد. 

سامانه خاص، خواستگاه آموزشی و صنایع و مشاغل است که به عنوان یک نیاز ضروری است و جزو مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ایجاد پلتفرم‌های ملی، آموزشی، پژوهشی، تربیتی و فناوری است که وزارت علوم عهده‌دار راه‌اندازی این سامانه‌ها است که طراحی و راه‌اندازی سامانه خاص برعهده دانشگاه جامعم علمی کاربردی قرار گرفت.

همچنین سامانه هوشمند نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت با توجه به اهمیت تضمین کیفیت در آموزش‌های علمی کاربردی و لزوم در اختیار داشتن داده‌های معتبر قابل اطمینان و به هنگام، کامل احساس می‌شد که از طریق این سامانه هوشمند نظارت این نیازها رفع خواهد شد. این سامانه‌ها از امروز در اختیار نظام آموزش عالی کشور قرار می‌گیرند. 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول