اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکلات مالی پرسنل علوم پزشکی شوشتر؛ حقوق معوقه و عدم پرداخت اضافه‌کاری

جمعی از پرسنل دانشکده علوم پزشکی شوشتر اعلام کردند که دارای مطالبات عقب افتاده بوده و خواستار پرداخت این معوقات شدند.

مشکلات مالی پرسنل علوم پزشکی شوشتر؛ حقوق معوقه و عدم پرداخت اضافه‌کاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر،جمعی از پرسنل دانشکده علوم پزشکی شوشتر در تماس با خبرنگار فارس اعلام کردند که دارای مطالبات عقب افتاده بوده و خواستار پرداخت این معوقات شدند.

این پرسنل بیان کردند که از فروردین امسال تاکنون حقوق معوقه دارند و تنها پرداختی‌هایی که دریافت کرده‌اند، مربوط به حقوق عقب افتاده سال قبل است که هر دو ماه یک حقوق عقب افتاده برای آن‌ها واریز شده است.

همچنین اعضای پرسنل علوم پزشکی شوشتر اظهار کردند که دریافت حقوق مربوط به ماه اسفند سال گذشته تاکنون به تأخیر افتاده است و حتی سنوات سال گذشته نیز به آن‌ها پرداخت نشده است.

آن‌ها انتظار دارند که پرداخت حقوق به موقع انجام شود، زیرا با وجود وضعیت معیشتی کنونی، مشکلاتی در هزینه‌ها و خرج‌هایشان به وجود آمده است.


به گفته یکی از پرسنل دانشکده علوم پزشکی شوشتر، حدود ۳۰۰ نفر از آن‌ها نیروهای قراردادی ۸۹ روزه هستند و وضعیت مالی مناسبی ندارند و مشکلات مالی را تجربه می‌کنند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مدیران علوم پزشکی،فرماندار و نماینده شوشتر اظهار کرد که یک سال کارانه و ۷ ماه  از سال جاری را اضافه کاری دریافت نکرده است چه کسی باید صدای ما را بشنود؟

پاسخ دانشکده علوم پزشکی شوشتر چه بود؟

در پاسخ به این موضوع، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر به خبرنگار فارس اظهار کرد که نیروهای ۸۹ روزه در دوران مبارزه با کووید-۱۹ جذب شده‌اند و در حال حاضر حقوق آن‌ها به صورت ماهانه و در بازه زمانی مشخصی واریز می‌شود.

او توضیح داد که معوقات حقوق‌شان مربوط به سال‌های گذشته است و به دلیل کمبود منابع مالی، در قالب یک برنامه ریزی، به تدریج پرداخت خواهد شد.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود که با افزایش بودجه و تأمین منابع مالی، قصد دارند تا معوقات حقوقی را به پرسنل پرداخت کنند.

او تأکید کرد که مسئولین در حال بررسی وضعیت مالی دانشکده هستند و تلاش می‌کنند تا به طور سریعتر این مشکل را حل کنند و حقوق پرسنل را به موقع و به صورت کامل پرداخت کنند.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول