اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعتراض به انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اهواز به کجا رسید؟

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خورستان گفت: یکی از کاندیداهای معترض به انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اهواز، شکایتی در دیوان عدالت اداری مطرح کرده و ما منتظر اعلام نظر دیوان هستیم و به آن تمکین می‌کنیم.

اعتراض به انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اهواز به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اهواز مهرماه سال گذشته برگزار شد که حواشی در پی داشت. براساس قانون ۱۴ روز قبل از برگزاری انتخابات باید زمان و مکان دقیق رأی گیری اعلام و آگهی می‌شد اما بدون رعایت این موضوع، یک شب قبل از رأی گیری مکان آن تغییر پیدا کرد.

حضور افراد با جواز کسب‌های منقضی شده و غیبت برخی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سبب اعتراض برخی از کاندیدها شد.

اعتراض کاندیداها به نحوه برگزاری انتخابات منجر به نامه نگاری برخی از مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

در یکی از این نامه‌ها تصریح شده که ارکان برگزاری انتخابات صنف مشاورین املاک مخدوش بوده است؛ همچنین مسئولیت پاسخگویی و تبعات ناشی از تایید انتخابات از سوی کمیسیون نظارت مرکز استان بر عهده اداره کل صنعت، معدن و تجارت است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در این باره به فارس گفت: این انتخابات در دوره مدیریتی پیشین برگزار شد و تاکنون موضوع اعتراض دو بار در هیئت نظارت خوزستان مطرح شده است.

حمیدرضا فلاح افزود: اداره کل صمت یک عضو از هیئت نظارت است و یک رأی دارد با این وجود، اعضای هیئت با ابطال انتخابات مخالفت کردند.

وی عنوان کرد: یکی از کاندیداهای معترض شکایتی در دیوان عدالت اداری مطرح کرده و ما منتظر اعلام نظر دیوان هستیم و به آن تمکین می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول