اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ترغیب سرمایه‌گذاران برای ورود به حوزه گردشگری استان سمنان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان ترغیب شده‌اند.

ترغیب سرمایه‌گذاران برای ورود به حوزه گردشگری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم‌زاده، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان اظهار کرد: جشنواره‌های گردشگری یکی از مؤثرترین راه‌های برندسازی گردشگری است.

وی گفت: برای جذب گردشگران به نقاط مختلف استان سمنان باید ابتدا جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و … معرفی شود که یکی از راهکارهای مؤثر آن برگزاری جشنواره‌های گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: هدف از برگزاری جشنواره‌های گردشگری، معرفی آداب ‌و رسوم، افزایش نشاط اجتماعی، آشنایی بافرهنگ‌های مختلف و معرفی ظرفیت‌های گردشگری در آن منطقه است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در هر منطقه موجب رونق گردشگری آن منطقه می‌شود، گفت: با حمایت‌های استاندار سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی استان، اقدامات فراوانی در این حوزه انجام‌ شده است و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان ترغیب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری با بسته‌های سفر و جذب سرمایه‌گذاران با بسته‌های فرصت سرمایه‌گذاری کاربردی می‌شود؛ بنابراین بسته‌های سفر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار جامع گردشگری ایجاد شده است تا شاهد توسعه روزافزون این صنعت در استان سمنان باشیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول