اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساعت آغاز به کار مدارس چهارمحال و بختیاری در مقاطع مختلف اعلام شد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ساعت آغاز فعالیت مدارس متوسطه دوره اول و دوم استان که در نوبت صبح فعال است، در مدارس پسرانه متوسطه هفت و 45 دقیقه صبح و در مدارس دخترانه متوسطه هفت و 30 دقیقه صبح خواهد بود.

ساعت آغاز به کار مدارس چهارمحال و بختیاری در مقاطع مختلف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله شریفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ساعت آغاز فعالیت مدارس متوسطه دوره اول و دوم استان که در نوبت صبح فعال است، در مدارس پسرانه متوسطه هفت و ۴۵ دقیقه صبح و در مدارس دخترانه متوسطه هفت و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: مدارس متوسطه اول و دوم استان که به صورت ۲ نوبته فعالیت می‌کنند نیز در نوبت صبح از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه و در نوبت بعدازظهر نیز از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه فعالیت خواهند کرد.

وی در خصوص آغاز فعالیت مدارس ابتدایی بیان کرد: مدارس ابتدایی که به صورت ثابت در نوبت صبح فعالیت است از ساعت هفت و ۴۵ دقیقه شروع به کار خواهند کرد.

شریفی اضافه کرد: در خصوص مدارس ابتدایی ۲ نوبته، در نوبت صبح این مدارس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه آغاز به کار خواهند کرد و در نوبت بعدازظهر نیز ساعت شروع به کار کلاس‌ها نیز ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

پایان پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول