اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان به جوانان مورد حمایت کمیته امداد قم معرفی شد

همایش معرفی فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مورد حمایت کمیته امداد، با تمرکز بر فرصت‌های شغلی نوین در زیست بوم فناوری و نوآوری و هدف تعیین مسیر شغلی و ایجاد پل ارتباطی بین مستعدین اشتغال و فعالان عرصه نوآوری و فناوری برگزار شد.

فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان به جوانان مورد حمایت کمیته امداد قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، همایش معرفی فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان با حضور ۱۰ شرکت دانش‌بنیان و ۱۵۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل تحت حمایت کمیته امداد استان قم و با سخنرانی مدیرکل کمیته امداد استان قم در مجتمع حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدطه مِهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش گفت: ما به عنوان یک نهاد خدمتگزار، آمادگی همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فنآوری را داریم.

وی اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را تحت حمایت را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: کمیته امداد برای ارتقاء سطح علمی و شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت، در چارچوب قوانین و مقررات، از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

مِهری با اشاره به ضرورت علوم نوین و دانش روز افزود: ما برای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان از این علوم بهره خواهیم برد.

این رویداد مهم به همت حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری و مشارکت پارک علم وفناوری استان قم در مجتمع حضرت معصومه(س) قم با حضور ۱۰ شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف و ۱۵۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان متقاضی شغل برگزار شد.

هدف از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان که در سال مهارتورم، رشد تولید برگزار شد، شناسایی، پرورش و هدایت مستعدین اشتغال تحت حمایت کمیته امداد به اینگونه فرصت های شغلی است.

شایان ذکر است این رویداد مهم اشتغال و کارآفرینی با تمرکز بر کارگاه های آموزشی و معرفی فرصت های شغلی نوین شناسایی شده در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با هدف تعیین مسیر شغلی و ایجاد پل ارتباطی بین مستعدین اشتغال و فعالان عرصه نوآوری و فناوری اجرا شد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول