اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حمایت 37 هزار حامی از 6 هزار یتیم و فرزند محسنین در قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: حدود ۴۰ هزار نفر زیر پوشش حمایتی کمیته امداد استان قم هستند و بیش از ۶ هزار نفر از ایتام و محسنین نیز به واسطه کمیته امداد حمایت می‌شوند که این افراد ۳۷ هزار حامی دارند.

حمایت 37 هزار حامی از 6 هزار یتیم و فرزند محسنین در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدطاها مهری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم پرداخت و گفت: تلاش ما این است که با هدایت خانواده‌ها به سمت اشتغال جمعیت مددجویان را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد قم ۲۱ هزار خانواده مددجو دارد، گفت: حدود ۴۰ هزار نفر زیر پوشش حمایتی کمیته امداد استان قم هستند و بیش از ۶ هزار نفر از ایتام و محسنین نیز به واسطه کمیته امداد حمایت می‌شوند که این افراد ۳۷ هزار حامی دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: کمیته امداد قم ۱۲۰ خدمت به خانواده‌های نیازمند با توجه به نیازهایی که دارند ارائه می‌کند که این نیازها توسط ۶۰ مددکار که به صورت مداوم با مددجویان در ارتباط هستند شناسایی و برای رفع نیازها اقدام می‌شود.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول