اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی از فردا در اصفهان آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش از برگزاری مراسم افتتاحیه اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی همزمان با جایزه بین‌المللی مصطفی در اصفهان خبر داد.

اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی از فردا در اصفهان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان  اظهار کرد: اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و بنیاد نخبگان استان از هفتم تا یازدهم مهر برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه مراسم در روز جمعه هفتم مهرماه، در هتل عباسی و با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد و در حاشیه آن، از پوستر مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی و باشگاه هوش مصنوعی نیز رونمایی می‌شود.

ابراهیمی بیان داشت: در روز شنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و پزشکی را خواهیم داشت و برنامه با رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و شهر در قالب شهر هوشمند در روز یکشنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و هوافضا با همکاری سازمان فضایی ایران در روز دوشنبه و رویدادهای دانش‌آموزی هوش مصنوعی و رسانه و هوش مصنوعی و صنعت در روز سه‌شنبه ادامه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی اصفهان از مکان‌های برگزاری برنامه هستند که برای رویدادهای مختلف میزبان دانش‌آموزان خواهند بود.

وی با تشریح دلیل انتخاب اصفهان برای اجرای بخش دانش‌آموزی این رویداد عنوان داشت: با توجه به ظرفیت مطلوب دانش‌آموزان اصفهانی در حوزه هوش مصنوعی و این‌که اصفهان قطب پژوهش‌سرا در حوزه هوش مصنوعی است همچنین دانش‌آموزان مدارس سمپاد این استان در این زمینه دوره‌های مختلفی را گذرانده‌ و موفق به کسب رتبه‌های زیادی شده‌اند، استان اصفهان به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شده است.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول