اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آیین افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر اجرایی پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی(ص) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از میزبانی اصفهان در جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) با حضور رئیس جمهوری در آیین افتتاحیه این مراسم خبر داد.

آیین افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار می‌شود

 پژمان عقدک، مدیر اجرایی پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی(ص) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص اهداف و برنامه‌های این جشنواره در اصفهان اظهار داشت: جایزه مصطفی(ص) با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری در جهان، بعد از مطالعه علمی ۳۰۰ جایزه جهانی و بررسی استانداردهای این جوایز از اوایل دهه ۹۰ شروع به کار کرده است و به دلیل اهمیت دانش در سخنان پیامبر خاتم، مزین به نام پیامبر اکرم(ص) شده است.

وی تصریح کرد: این جایزه تاکنون چهار دوره در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شده است و پنجمین دوره آن از تاریخ ۷ الی ۱۲ مهرماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

عقدک بیان کرد: برگزاری این رویداد به برقراری ارتباط موثر بین دانشمندان کشورهای دیگر با محققان دانشگاهی کمک کرده است و در بلند مدت به نتایج علمی و پژوهشی و نتایج فناورانه و اقتصادی منجر می‌شود.

مدیر اجرایی پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی(ص) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آیین افتتاحیه این رویداد با حضور دانشگاهیان، نخبگان، فرهیختگان، دانشمندان بین‌المللی به همراه سخنرانی رئیس جمهور در روز جمعه ۷ مهر ماه در سالن اجلاس مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه برنامه  تبادل تجربیات علمی و فناوری با حضور دانشمندان تراز اول جهان اسلام  و با رویکرد شبکه‌سازی علمی و فناوری، در تاریخ ۸ مهرماه در شهرک علمی و تحقیقاتی برگزار می‌شود.

عقدک عنوان کرد: نهمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (استپ) با موضوع‌های سلامت، محیط زیست، هوش مصنوعی و زیست بوم علم و فناوری، در تاریخ ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در دانشگاه  علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی(ص) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در این رویداد جلسات سخنرانی و پانل‌های علمی با حضور اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان  در دانشکده‌های پزشکی، داروسازی، بهداشت ، تغذیه و فناوری‌های نوین از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ برگزار می‌شود، متقاضیان شرکت در این برنامه می‌توانند با مراجعه به تارنمای  https://step.mstfdn.org/join فرم ثبت‌ نام را تکمیل و ارسال کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول