اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اغتشاشگران سال گذشته، سرگردان و بی‌آبرو شدند

استاندار کردستان گفت: سال گذشته در ایام اغتشاشات، اجتماعی از ضد انقلاب در دنیا شکل گرفت و منتظر بودند جمهوری اسلامی از بین برود، اما اکنون یکسال گذشته و همین افراد در دنیا سرگردان و بی آبرو شده اند.

اغتشاشگران سال گذشته، سرگردان و بی‌آبرو شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در یادواره شهدای کارمند منابع طبیعی و  آغاز طرح کاشت ۳ میلیون اصله نهال در کردستان اظهار داشت: در انقلاب اسلامی معجزات زیادی از  تحقق وعده‌های الهی دیدیم اما چون در جریان زندگی روزمره ما بوده احساس شده قطعا آیندگان بیشتر توجه خواهند کرد.

وی افزود: در انقلاب اسلامی وعده‌های مبتنی بر معارف دینی محقق شده و این حجت‌ها بار وظایف را سنگین کرده است. 

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام اغتشاشات، اجتماعی از ضدانقلاب در دنیا شکل گرفت و منتظر بودند جمهوری اسلامی از بین برود، اما اکنون یکسال گذشته و فقط افراد در دنیا سرگردان و بی‌آبرو شده‌اند. 

استاندار کردستان ادامه داد: همانطور که سردار سلیمانی بیان کرده، «کسی که تیری به نظام شلیک کند سرگردان می‌شود»، اکنون همین اتفاق افتاده و معاندین با خفت و خواری بیرون رانده شده‌اند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه منکر مشکلات و وجود مسوولان ناکارآمد نیستیم، گفت: باید میان حقیقت انقلاب اسلامی و عملکرد نادرست مسئول تفکیک قائل شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در بستر خون شهدا تحقق یافته و تا انقلاب امام عصر(عج) پابرجا خواهد ماند و باید دعا کرد که از این مسیر منحرف نشویم.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول