اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دشمن در اتفاقات سال گذشته می‌خواست چهره دیگری از کردستان نشان دهد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در اتفاقات سال گذشته دشمن در تلاش بود که چهره دیگری از کردستان نشان دهد و به مردم سایر نقاط کشور معرفی کند اما همراهی و وحدت‌آفرینی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

دشمن در اتفاقات سال گذشته می‌خواست چهره دیگری از کردستان نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی صبح امروز در یادواره شهدای زن کردستان در سنندج اظهار کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش‌های گسترده دشمنان برای ایجاد مشکل در ایران آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هرچه در توان داشتند از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به کار گرفته‌اند تا انقلاب ما را از مسیر خود دور کند اما با رهبری داهیانه رهبران انقلاب و همدلی و وحدت مردم تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه حضور اکثریت جامعه زنان در پیروزی انقلاب و تدام این نهضت از مولفه‌های اصلی اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: نقش‌آفرینی زنان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تداوم انقلاب نقشی مهم و قابل توجه بوده است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: حرکت جهادگونه فرزندان انقلاب در پیروزی و تداوم انقلاب نشات گرفته از حضور موثر بانوان به ویژه بانوان شهیده ایران زمین بوده است.

وی افزود: مادران شهیدی که سالیان سال فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند اگر امروز مسوولی به آنها سر می‌زند هیچ خواسته و انتظاری جز پیروی از راه شهدا و امام شهدا ندارند.

حفظ انقلاب برابر حفظ اسلام ناب محمدی است

وی خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب برابر حفظ اسلام ناب محمدی است و این تنها انتظار شهدا از تک تک افراد جامعه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: دشمن در تلاش است که از جاهایی به ما ضربه بزند که اثرگذار باشد که بخش فرهنگ یکی از همین مولفه‌های مهم و مورد توجه دشمنان است.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به لطف خداوند متعال در اوج قدرت و عظمت است، گفت: دشمن در تلاش است با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف به انقلاب ایران ضربه وارد کند به همین دلیل هجمه‌های گسترده‌ای در طول تاریخ علیه ما پیاده کرده است.

وی افزود: در اتفاقات سال گذشته دشمن در تلاش بود که چهره دیگری از کردستان نشان دهد و به مردم سایر نقاط کشور معرفی کند اما همراهی و وحدت‌آفرینی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دشمنان از این وضعیت بسیار نگران و خشمگین هستند، گفت: با وجود تمام هجمه‌های دشمنان ملت ایران پرقدرت‌تر از همیشه پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارند و به قله‌های پیشرفت دست پیدا می‌کنند.

در این مراسم کتاب دایکه‌کان ایستاده‌اند، رونمایی شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول