اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تعلیم، تربیت و حفظ آرمان‌های دفاع‌مقدس یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش است

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه قطعا مسئله تعلیم، تربیت، حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از موارد بسیار مهمی است که باید از طریق آموزش و پرورش به نسل نوجوان و جوان انتقال داده شود.

تعلیم، تربیت و حفظ آرمان‌های دفاع‌مقدس یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری صبح امروز در نشست تبیینی هفته دفاع‌مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید گفت: در دوران دفاع مقدس از جامعه آموزش و پرورش کشور بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم در راه دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروزه قطعا مسئله تعلیم و تربیت، حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از موارد بسیار مهمی است که باید از طریق آموزش و پرورش به نسل نوجوان و جوان انتقال داده شود، ادامه داد: مجموعه سپاه در راستای بحث بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و طرح‌های مختلف با آموزش‌ و پرورش استان همکاری می‌کند.

اکبری در پایان با اشاره به اینکه موفقیت، انسجام و هم‌افزایی مطلوبی در مجموعه سپاه و آموزش و پروش وجود دارد، افزود: مجموعه سپاه با همه ظرفیت‌های خود در زمینه‌های مختلف آمادگی همکاری و پشتیبانی آموزش و پرورش را دارد.

دانش‌آموزان ما باید با تفکر بسیجی تربیت شوند

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تفکر بسیجی و تعلیم و تربیت گفت: بی‌شک در دستگاه تعلیم و تربیت زمانی می‌توانیم از گردنه‌های متعدد و بزرگ عبور کنیم و کشور را به جایگاه بالا برسانیم  که نگاه ما، همان نگاه شهدا که مملو بود از ایثار و از خود گذشتگی، مقاومت باشد.

وی گفت: امروز این روحیه و آرمان در معلمان ما دیده می‌شود که دانش‌آموزان را با نگاه تفکر بسیجی تربیت کنیم و ایران به جایگاهی بالا برسانیم.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول