اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شاخصه اصلی شهید رجایی مردم‌داری و مردم‌یاری بود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه شاخصه اصلی شهید رجایی مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی بود، گفت: فرق کار جهادی و غیرجهادی در عمل به تکلیف است اینکه مسئولان در هر جایگاهی هستند وظیفه شرعی و قانونی خود را به درستی انجام دهند.

شاخصه اصلی شهید رجایی مردم‌داری و مردم‌یاری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت در چهارمحال و بختیاری گفت: ماندگاری نام شهید رجایی با توجه به مدت محدود دوران مسئولیت‌شان این بود که همیشه می‌دانستند از کجا و از چه نقطه‌ای به اینجا رسیده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه شاخصه اصلی شهید رجایی مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی بود، گفت: فرق کار جهادی و غیرجهادی در عمل به تکلیف است اینکه مسئولان در هر جایگاهی هستند باید وظیفه شرعی و قانونی خود را به درستی انجام دهند.

اکبری اضافه کرد: در این دوره سپاه پاسداران و بسیج در کنار دولت قرار گرفته و قرارگاه‌های خاتم الانبیا، امام حسن مجتبی(ع)، پیشرفت و آبادانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی با انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد در چهارمحال و بختیاری تلاش می‌کنند همراه دولت و در کنار دولت باشند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول