اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دانش‌آموزان مدارس شادگان هفته اول مهر را در گرما سپری کردند

بعضی از مدارس شادگان با آغاز ماه مهر و سپری شدن چند روز از بازگشایی مدارس، دانش آموزان بدون کولر مشغول به تحصیل هستند که این امر با اعتراض والدین همراه بود.

دانش‌آموزان مدارس شادگان هفته اول مهر را در گرما سپری کردند

به گزارش خبرنگار فارس از شادگان، بعضی از مدارس شادگان با آغاز ماه مهر و سپری شدن چند روز از بازگشایی مدارس، دانش آموزان بدون کولر مشغول به تحصیل هستند و این امر با اعتراض والدین همراه بوده است. 

امیر حدادپور مدیر آموزش و پرورش شادگان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بعد از پیگیری‌هایی که از اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان خوزستان داشتیم فقط توانستیم ۱۰ عدد کولر برای مدارس جدید که در پنجشنبه هفته جاری افتتاح خواهند شد تحویل بگیریم.

وی افزود: در سفر استاندار و همچنین سفر رئیس جمهور به این شهرستان مقرر گردید ۶۰۰ دستگاه کولر برای مدارس شادگان تأمین اعتبار شود که متاسفانه تاکنون محقق نشده است.

مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: فرماندار شادگان درحال پیگیری از شرکت فولاد شادگان و بنیاد علوی هستند که بتوانند حداقل بخشی از نیاز کولر مدارس تأمین کنند و امیدواریم که هر چه زودتر مشکل دانش آموزان رفع گردد چرا که امیدهای آینده کشور و شهرستان این دانش آموزان هستید و باید کشور را بسازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول