اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی

دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) روستای پشرت که مدتی در کانکس درس می‌خواندند با کمک خیر مدرسه‌ساز و تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا صاحب مدرسه شدند و در آغازین روزهای سال تحصیلیی مدرسه آنها با حضور فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره‌داری رسید.

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) روستای پشرت با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در روستای دوردست و محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران تنها طی ۱۰ ماه با ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۱۱۹ متر مربع احداث شده است.

*ساخت مدرسه هوشمند روستای پشرت  

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با افتتاح این مدرسه لبخند شادی بر لبان کودکان و رضایتمندی مردم این منطقه دیده شد، گفت: این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران تنها در ۱۰ ماه با ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۱۱۹ متر مربع احداث شده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: این مدرسه با استانداردهای لازم و هوشمند ساخته شد.

سردار مسلمی ادامه داد:  دانش آموزان این منطقه که تا سال قبل در کانکس درس می‌خواندند حالا با اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، سال تحصیلی جدید خود را در مدرسه‌ای نو و تازه ساخت آغاز خواهند کرد.

*رفع نیاز‌های اولویت‌دار مناطق محروم در دستور کار 

رضا سلیما‌ نژاد جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا نیز در حاشیه این مراسم در گفت: این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران ساخته شد.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: دانش‌آموزان این منطقه که تا سال قبل در کانکس درس می‌خواندند که استاندارد نبود.

وی تاکید کرد: این قرارگاه هر جا نیازی باشد که جز اولویت مناطق باشد آن را به صورت  مشارکتی رفع می کند که  با اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، این مدرسه در  سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول