اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نمایشگاه «فتخ قله ها» در مرکز خراسان‌جنوبی بازگشایی شد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: نمایشگاه «فتح قله ها» به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز خراسان‌جنوبی بازگشایی شد.

نمایشگاه «فتخ قله ها» در مرکز خراسان‌جنوبی بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار  محمد رضامهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی امشب در حاشیه افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی «فتح قله ها» در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: نمایشگاه «فتح قله ه» همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف پاسداشت هفته دفاع مقدس و نمایش زحمات رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن برپا شد.

وی عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه به منظور آشنایی نسل جوان با گوشه هایی از زحمات رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران  است.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از بازسازی و طراحی بخش‌های از عملیات والفجر ۹ در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در راستای این نمایشگاه مردم عزیز ما با بخش هایی از  عملیات های نظامی هشت سال دفاع مقدس آشنا می شود.

سردار مهدوی افزود: بخش های نمایشگاه «فتح قله ها» براساس خاطرات رزمندگان از هشت سال دفاع مقدس است که در قالب غرفه های رزمی و دفاعی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوعات فرهنگی که امروز در جامعه با آن روبه رو هستیم تعدادی از غرفه های نمایشگاه به موضوعات فرهنگی اختصاص یافته است که زحمات و تلاش های نهادها، ادارات و دستگاه های که متولی امر فرهنگی هستند زحمات آنها را در قالب غرفه های نمایشگاهی را به دید عموم مردم برسد.

سردار مهدوی ادامه داد: همچنین در نمایشگاه «فتح قله ها» بخش هایی از دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بر مبنای خودباوری، اتکا به توان داخلی به دست آمده برای آشنایی و انتقال به نسل جوان در غرفه هایی از این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.
وی ادامه داد: نمایش این دستاوردها و پیشرفت ها در ضریب امنیت کشور موثر است و همچنین سبب ترس دشمنان جمهوری اسلامی شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی (ع) گفت: این نمایشگاه بیانگر توانمندی ها، خودباوری ها و اقداماتی است که توسط همه رزمندگان، ایثارگران و نهادهای دولتی انجام شده و  پیشرفت، پویایی، امید  و حرکت رو به جلو را به ملت ما و ناامیدی را به دشمن هدیه می دهد.

سردار مهدوی بیان کرد: از مردم استان به ویژه جوانان، دانشجویان و دانش آموزان دعوت می کنیم که با حضور و بازدید از نمایشگاه «فتح قله ها» از نزدیک با دستاورد‌های دفاعی و رزمی انقلاب و نظام اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: به فتح قله ها نزدیک هستیم به طور قطع  این اقدامات و دستاورد‌ها  ما را به فتح قله ها نزدیک می کند و انشاءالله بتوانیم دست در دست هم از رسالتی که بر دوش ما گذاشته شده و دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی حفاظت و پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۷ مهر برپاست و بعدازظهر ها از ساعت ۱۶ تا دو ساعت بعد از غروب در منطقه بیدخت برای بازدید عموم مردم استان دایر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول