اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سروری: اصلاح یارانه‌ها به نفع دهک‌های پایین امری مهم و لازم است

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: موضوع یارانه‌ها چه قبل و چه بعد از انقلاب به شیوه صحیح مدیریت نشده است اما در دولت فعلی با تلاش بسیار در حال اصلاح است.

سروری: اصلاح یارانه‌ها به نفع دهک‌های پایین امری مهم و لازم است

به گزارش فارس، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست هم‌اندیشی اعضای این شورا با علیرضا عسکریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جایگاه شورای عالی استان‌ها در قانون اساسی، گفت: یک فصل از قانون اساسی به موضوع شوراها پرداخته است و شورای عالی استان‌ها به عنوان بالاترین نهاد شورایی و پارلمان محلی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: اگرچه بیشترین‌ توجه به شوراها در این دوره توسط قوای سه‌گانه صورت گرفته است، اما هنوز تا رسیدن به قله مطالبات شورایی و جایگاه واقعی شوراها و آن‌چه مورد تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، فاصله داریم.

رئیس شورای عالی استان‌ها در ادامه ضمن ارج نهادن به حضور دکتر عسکریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: این معاونت بیشترین تأثیر را در زندگی مردم به خصوص دهک‌های پایین دارد و حوزه مهمی محسوب می‌شود و در مسیر درست قرار گرفتن این معاونت می‌تواند، تأثیرات مهمی در زندگی مردم و بر اقتصاد کشور داشته باشد.

سروری در پایان به موضوع یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع یارانه‌ها چه قبل و چه بعد از انقلاب به شیوه صحیح مدیریت نشده است اما در دولت فعلی و تلاش بسیار در حال اصلاح است که امیدواریم این مسئله به خوبی پیش رود و به سرانجام مطلوبی که به نفع مردم و به ویژه دهک‌های پایین است، برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول