اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رفع تداخل ۷۸۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به نفع مردم

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پروژه رفع تداخلات اراضی طی 2 سال اخیر در ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی استان، گفت: 7 هزار و 800 هکتار از اراضی استان به نفع مردم رفع تداخل شد.

رفع تداخل ۷۸۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به نفع مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، رستم ولی‌پور گفت: انجام پروژه رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در سطح ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی استان و رفع تداخل ۷ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی به نفع مردم در راستای افزایش تولید و بهره‌وری در ۲ سال اخیر انجام شد که یکی از اقدامات شاخص و اثرگذار در این بخش است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در ۲ سال اخیر بیش از یک هزار و ۲۵۰ مورد تغییر کاربری‌های غیرمجاز توسط کارشناسان گشت حفظ کاربری مورد شناسایی قرار گرفت.

وی تامین امنیت غذایی را از اهداف حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی دانست و افزود: کاهش فرسایش خاک از آثار حفظ کاربری کشاورزی است و با حفظ ساختار و بافت خاک می‌توان تولید غذا را حفظ و افزایش داد و تهیه نقشه گویاسازی همراه با اطلاعات توصیفی به مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ هکتار یکی دیگر از اقدامات امور اراضی است.

ولی‌پور بیان کرد: جذب اعتبارات ملی تملکی به مبلغ ۳۳ هزار و ۶۷۵ میلیون ریال، جذب اعتبارات ملی هزینه‌ای به مبلغ ۲۹ هزار ۲۹۳ میلیون ریال، قلع و قمع ۵۰۷ مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان از دیگر اقدامات تاثیرگذار این بخش است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول