اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

احتمال وقوع سیلاب محلی در غرب مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار احتمال ریزش سنگ در محورهای هراز و کندوان، گفت: احتمال سیلاب محلی در غرب استان وجود دارد.

احتمال وقوع سیلاب محلی در غرب مازندران

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره سامانه بارشی جدید در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: سامانه بارشی که از عصر روز دوشنبه وارد آسمان مازندران شده بیشتر غرب استان را دربر می‌گیرد.

وی به بحث رانش در محدوده وانا محور هراز اشاره کرد و افزود: باید در بحث رانش‌ و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان ملاحظات بیشتری شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه باتوجه به بارش‌های رگباری در غرب استان، عنوان کرد: احتمال سیلاب در غرب استان به صورت محلی خواهیم داشت.

محمدی به  آمادگی لازم به فرمانداران و دستگاه‌های خدماتی و امدادی اشاره کرد و یادآور شد:  توصیه مهم ما به‌ واسطه حضور مسافران توجه به توصیه‌ها و هشدارها است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به رانندگان به‌ویژه مسافران در محورهای کندوان و هراز، خاطرنشان کرد: مردم از اسکان در بستر رودخانه‌‌های استان پرهیز کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول