اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

امکان فرصت تحقیقاتی خارج از کشور برای دانشجویان دکتری

سازمان امور دانشجویان برای دانشجویان دکتری دانشگاه‌های دولتی در حال تحصیل یک فرصت استثنائی در نظر گرفته است.

امکان فرصت تحقیقاتی خارج از کشور برای دانشجویان دکتری

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان امور دانشجویان برای دانشجوهای دکتری دانشگاه‌های دولتی در حال تحصیل یک فرصت استثنائی در نظر گرفته است.

تمامی دانشجویان روزانه‌ دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها بدون هیچ محدودیتی می‌توانند برای ۶ ماه به یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور اعزام شوند و از این فرصت تحقیقاتی نهایت استفاده را ببرند.

دانشجویان می‌توانند برای شرکت در این طرح با انتخاب یک موضوع روز که مشکلی از کشور را حل می‌کند را انتخاب کنند و در مرحله بعد یک دانشگاه مطرح در دنیا را در نظر می‌گیرید و با یک استاد در آن دانشگاه هماهنگ شوید. اگر در کمیته داوری این سه شرط محرز شد سریع آماده شوید که این فرصت را از دست ندهید.

دانشجویان نگران هزینه‌ها نباشند، چرا که هزینه‌های این دوره متناسب با کشور مقصد قبل از ترک ایران به یورو به حسابتان واریز می‌شود و کمک هزینه بلیط رفت و برگشت به صورت جداگانه دریافت می‌کنید.

دانشجویان با این کار یک تیر با چند نشان می‌زنند چرا که با پروژه‌های بین المللی سایر کشورها آشنا می‌شوند و با این تجربه می‌توانند به مردم عزیز کشورشان خدمت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول