اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین سامانه بارشی تابستان در راه مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از امشب با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و در غرب استان احتمال بارش پراکنده باشیم‌.

آخرین سامانه بارشی تابستان در راه مازندران

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت هوای استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: امروز جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم است و انتظار داریم از امشب با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و در غرب استان احتمال بارش پراکنده باشیم‌.

وی افزود: فردا به‌تدریج آسمان مازندران نیمه‌ابری تا ابری است از سمت غرب استان شاهد بارش‌های پراکنده هستیم که با تقویت سامانه بارشی بارندگی در سطح استان گسترش پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه  دمای هوا هم به‌تدریج کاهش می‌یابد، اضافه کرد: در ارتفاعات هم کاهش دید داریم که در مناطق غربی استان شرایط برای بارش‌ها مهیاتر است.

اسدی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه با ۲۹ و کمینه دمای هوا مربوط به بلده و کجور با ۸درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی با اعلام اینکه روز چهارشنبه این سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، روزهای پایانی هفته شاهد جو پایداری در استان مازندران هستیم.

معاون هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول