اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دشمن به دنبال گسترش ارزش‌های غربی در ایران است

امام جمعه هرمز گفت: اصلی‌ترین ابزار جنگ ادراکی و شناختی فضاسازی کاذب است که امروز دشمن به وسیله فضاسازی کاذب می‌خواهد ارزش‌های غرب را در کشور ما ترویج دهد مثلاً شراب خواری در غرب ارزش است برهنگی در غرب ارزش است و این موارد را می‌خواهند ترویج بدهند امروز ما باید مواظب ترفندهای دشمن باشیم.

دشمن به دنبال گسترش ارزش‌های غربی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام  جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمز بااشاره به برپایی مواکب در کربلا معلی و برگزاری جاماندگان اربعین و مراسم روز اربعین جزیره هرمز  گفت از همه دست اندرکاران برگزاری پیاده‌روی جامانگان اربعین حسینی و مراسم روز اربعین در جزیره هرمز وموکب‌ها که در کربلای معلی در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

امام جمعه هرمز گفت: یکی از کارهای بزرگ امام رضا علیه السلام در دوران امامتش حراست از فرهنگ ناب عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام است که با بیان روایات فرهنگ عزاداری سیدالشهدا را حفظ کرد.

حجت السلام رستاخیز بیان کرد: آمریکا به عنوان دشمن درجه یک جمهوری اسلامی ایران به دنبال بحران سازی در ایران است به فرموده مقام معظم رهبری دشمن فکر می‌کند تفاوت‌ها اختلاف‌های قومی و مذهبی مسئله جنسیت و زن جز نقاط بحران ساز در ایران است که می‌خواهند با تحریک آنها به کشور ما ضربه وارد کنند شتر درخواب بیند پنبه دانه.

وی گفت:  اصلی‌ترین ابزار جنگ ادراکی و شناختی فضاسازی کاذب است که امروز دشمن به وسیله فضاسازی کاذب می‌خواهد ارزش‌های غرب را در کشور ما ترویج دهد مثلاً شراب خواری در غرب ارزش است برهنگی در غرب ارزش است و این موارد را می‌خواهند ترویج بدهند امروز ما باید مواظب ترفندهای دشمن باشیم.

خطیب جمعه هرمز با اشاره به دروغگویی غرب در خصوص زن در ایران اسلامی گفت: امروز حرف از حقوق بشر و حقوق زنان از کسانی می شنویم که  بیشترین ظلم را به زنان روا داشته‌اند مثلاً در کشور فرانسه در سال ۲۰۲۲، ۱۱۸ زن توسط همسر یا همسر سابق کشته شده است یا در آلمان در سال۲۰۱۹- ۱۱۷ زن و در سال ۲٠٢۱، ۱۳۹ زن کشته شده است و در سوئد هر سه هفته یک زن به دست نزدیکانش کشته می‌شود.

وی گفت: حالا همین کشورهایی که بیشترین ظلم را به زن روا داشتند، به کشتار زنان در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان توجهی نمی‌کنند و مدعی حقوق زنان در ایران شده‌اند ولی بدانید که دروغ می گویند و هدف دیگری دارند وهدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه هرمز در خطبه نخست بااشاره به آیات و روایات قبولی اعمال انسان گفت: رمز قبولی اعمال تقوای الهی است تقوا مثل روحی است که در جسم اعمال نیک و خیر انسان وارد می‌شود و به آنها حیات می‌دهد.

وی گفت: راه نجات بشریت از همه گرفتاری‌ها قرآن و عترت است.

حجت الاسلام رستاخیز گفت: تعصبات بیجا و بی‌منطق به جامعه اسلامی به یک شهر و یک محله ضربه وارد می‌کند بسیاری از فسادها اختلافات و درگیری‌های امروز جامعه به خاطر تعصبات بی‌جاست.
 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول