اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در سنندج دایر شد.

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طه سمیعی، معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه لغایت ۳۱ شهریور به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان دایر است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: تعداد غرفه‌های دایر شده در نمایشگاه ۸۴ غرفه و تعداد شرکت‌های مشارکت کننده از استان کردستان ۶۹ غرفه است.

سمیعی بیان کرد: تعداد شرکت‌های مشارکت کننده خارج از کردستان نیز ۱۵ غرفه از ۷ استان تهران، اصفهان، ایلام، همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان است.

وی یادآور شد: ۱۸ غرفه نوشت افزار، ۸ غرفه پوشاک، ۹ غرفه کیف و کفش، ۱۶ غرفه مواد شوینده، ۱۵ غرفه شیرینی و شکلات و خشکبار، ۵ غرفه مرغ، گوشت و ماهی و ۱۳ غرفه متفرقه هم در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می‌شود، ادامه داد: در این مدت زمان در شهرستان‌ها نیز نمایشگاه پاییزه برگزار می‌شود و حداقل تخفیف ۱۰درصدی در نظر گرفته شده تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام 2330/71/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول