اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نمایشگاه پاییزه در بجنورد برگزار می‌شود

رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: با توجه به مصوبات تنظیم بازار استان نمایشگاه پاییزه بجنورد در ابتدای مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

نمایشگاه پاییزه در بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف بجنورد در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: اتاق اصناف مرکز استان با توجه به مصوبات تنظیم بازار استان در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه پاییزه اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهد کرد.

وی گفت: این نمایشگاه از مورخ ۱۴۰۲/۷/۲ لغایت ۱۴۰۲/۷/۸ در محل نمایشگاه بین المللی تخته ارکان طبق دستوالعمل و آیین نامه اجرایی می‌شود.

رئیس اتاق اصناق بجنورد در ادامه افزود: در این نمایشگاه اولویت ثبت نام با واحدهای صنفی و تولید کنندگان دارای پروانه کسب بومی استان است و عرضه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب سر لوحه برپایی این نمایشگاه می باشد.

وی در ادامه از تشدید بازرسی واحدهای صنفی با توجه به ایام بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این تشدید نظارت‌ها هم اکنون در حال انجام است و تا پایان مهرماه ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

امیدوار تصریح کرد: این نظارت ها بیشتر شامل نظارت برکالاهای اساسی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب نرخنامه و ... جهت رسیدگی با واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول