اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۳۷۶ برنامه تابستانه توسط بسیج اردستان اجرا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بالغ بر ۳۷۶ عنوان برنامه در ۵۳ پایگاه بسیج محلی شهرستان اردستان در حوزه‌های مختلف نظیر برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تبیینی اجرا شد.

۳۷۶ برنامه تابستانه  توسط بسیج اردستان  اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح الله صنعتکار فرمانده سپاه اردستان در جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلی شهرستان، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان عالی سپاه برای مردم و بسیجیان باید تبیین شود همچنین ضرورت دارد در ارتباط با جهاد تبیین و امیدآفرینی راهکارهایی داده شود. 

وی افزود: راهبردهای تعیین شده توسط رهبر انقلاب در خصوص استقامت کردن و مقاوم بودن در مقابل دشمنان در راستای رسیدن به قله باید مدنظر قرار گیرد و مردم در مقابل دشمنان از خود استقامت نشان دهند.

صنعتکار خاطرنشان کرد: برنامه پایگاه‌های بسیج شهرستان در شش ماه دوم سال در قالب ۱۱ قرارگاه بسیج  شامل مناسبت‌هایی نظیر هفته دفاع مقدس و هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: بنابر گزارش‌های دریافتی از برنامه‌های تابستانه بسیج، خوشبختانه در ۵۳ پایگاه محلی در قالب برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تبیینی بالغ بر ۳۷۶ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف اجرا شده که بیش از ۱۸۰۰ نفر در این برنامه‌ها شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: برنامه‌های بسیج شهرستان اردستان شامل برنامه‌های فرهنگی، تفریحی، اردویی، ورزش و سازندگی همراه با کلاس‌های آموزشی بوده که در قالب ۱۶ محله اسلامی شهرستان مواجه شده و در روستاهای مختلف نیز برنامه‌هایی اجرا شده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول