اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خدمت‌رسانی بسیجیان اردستانی به سیل‌زدگان نهوج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: حدود ۸۰ نفر از بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در سیل نهوج اردستان خدمت‌رسانی کردند.

خدمت‌رسانی بسیجیان اردستانی به سیل‌زدگان نهوج

روح الله صنعتکار، فرمانده سپاه اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: در پی جاری شدن سیل روز پنج‌شنبه در روستای نهوج  متاسفانه آب به داخل روستا افتاد‌ و خساراتی به بار آورد که نیازمند کمک همه بود تا کمترین خسارت مردم برسد.

وی افزود: خوشبختانه همه دستگاه‌های خدمات‌رسانی به‌ویژه بسیج که یک نیروی مردمی است از همان ساعات اولیه وقوع سیل، بسیجیان و پاسداران برای کمک به مردم سیل‌زده به صحنه آمدند.

صنعتکار با اشاره به فوت سه نفر و خسارات وارده بسیار به منازل و دام‌ها، خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ نفر از بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: آن چیزی که مورد توجه مردم روستا قرار گرفت و به کاهش آلام آن‌ها کمک کرد، حضور میدانی مسؤولان و نیروهای بسیج مردمی بود بسیجیان با وسایل و امکانات محدود، گل و لای را از منازل افراد خارج کرده و همین امر کمک شایانی به مردم روستا کرد.

وی بیان کرد: نیروهای بسیج از حوزه‌های مقاومت شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و حتی پایگاه‌های بسیج روستاها به کمک شتافتند و ظرف مدت کوتاهی حجم سنگینی را در تخلیه منازل برداشتند.

صنعتکار یادآور شد: امید می‌رود مابقی اقدامات تا حصول مصوبات ستاد بحران شهرستان برای اینکه بازسازی منازل انجام شود و موانع برطرف گردد، انجام شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول