اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نباید بار مدیریت شهری را به دوش مردم بگذاریم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نباید بار مدیریت شهری همچنین شهرداری را به دوش مردم بگذاریم و ما به عنوان‌ نماینده شورا باید در این امر راهکارهایی داشته باشیم.

نباید بار مدیریت شهری را به دوش مردم بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرمانی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که عصر امروز در سالن جلسات پارلمان محلی برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، ۲۰۰ آلاچیق در منطقه نمونه گردشگری باراجین مورد استفاده قرار گرفته و امسال نیز تعدادی به این عدد اضافه می شود تا مردم در استفاده از این منطقه با مشکل مکان تفریحی و استراحت مواجه نباشند.

وی افزود: نظارت بر جالیز پیاده روها باید افزایش پیدا کند زیرا حفاظت و نگهداری از پیاده روها مهم‌تر از احداث آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: وضعیت تاکسیرانی قزوین خوب نیست و گرانی قطعات خودروها مشکلاتی را برای فعالین این بخش ایجاد کرده است. در این راستا شورای اسلامی شهر با رویکرد حل مساله به قشر تاکسیرانی توجه دارد و گام های مثبتی برای این موضوع انجام می شود.

فرمانی در خصوص پل ورودی شهرک‌ناصر آباد نیز خاطرنشان کرد: شورای اسلامی بر اصلاح پل ورودی این شهرک تاکید داشت شود که خوشبختانه در اسرع وقت این دغدغه پیگیری و رفع شد.

این مسوول ادامه داد: در روند رسیدگی به درخواست های مردم باید بازنگری صورت بگیرد و راهکارهایی برای تسهیل و رفع موانع در نظر گرفته شود. اگر با شرایط فعلی حرکت کنیم با مسائلی در بحث عوارض روبه رو می شویم.

وی در پایان گفت: نباید بار مدیریت شهرداری را به دوش مردم بگذاریم زیرا شهروندان فشار زیادی را متحمل می شوند و ما به عنوان‌ نماینده شورا باید در این امر راهکارهایی داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول